Kan jeg teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. december 2014

Chr88

Rigtig glædelig jul til jer alle☺ det er nu 13 dage siden jeg havde en positiv ægløsningstest. Er det for tidligt at teste? Sys ikke jeg har nogen symptomer  men håber jo selvfølgelig på at der er noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2014

DortheL

Chr88 skriver:

Rigtig glædelig jul til jer alle☺ det er nu 13 dage siden jeg havde en positiv ægløsningstest. Er det for tidligt at teste? Sys ikke jeg har nogen symptomer  men håber jo selvfølgelig på at der er noget.

Jeg havde gjort det! :-) 

Anmeld

24. december 2014

Kay

Altså der går jo Ca 14 dage fra befrugtning til testen er positiv, så jeg ville klart teste i dag hvis det var mig, med tanken om at hvis den ikke er positiv og mens ikke kommer her en af dagene ville jeg teste igen om et par dage

Anmeld

25. december 2014

ninibadini

Man kan jo altid teste når man vil. Mange vil teste positiv omkring hvor du er. Hvis den er negativ, kan du jo altid prøve igen om nogle dage. Er den positiv skal du jo altid huske på, at du kan have en bio og får din mens som normalt. Men kom du bare i gang med at teste hvis du ikke kan vente  Men ellers vent til du skulle have haft din mens, så er du da lidt mere sikker på resultatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.