Hamstring af baby&me

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
8 svar
22 synes godt om
23. december 2014

Sprit25

Er jeg den eneste der kan blive fuldstændig harm over den hamstre mentalitet danskerne har fået! Om det så er Kahler vaser eller MME?? 

Arla har svært ved at følge med så baby & me er først at finde igen midt i januar. Så nu hamstre folk. På et forum var der stolt en der fortalte hun havde hamstrede 16 bøtter!!!! 16?! Det er der jo ikke ret mange børn der kan nå at spise inden midten af januar!!

ej jeg synes det er så frækt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

Sniks86

Er det da på tilbud?

Jeg synes også det er helt pinligt, specielt at være kvinde. De der sindssyge køer til søstrene grene efter borde og ja de skide vaser 

Jeg ville ikke eje den vase eller de borde, jeg ville da blive mega flov hvis mine gæster troede jeg havde stået i kø i timevis med en masse andre kvindefolk og betalt overpris for en ikke speciel vase.

Ahh det var rart at få ud 

Anmeld

23. december 2014

Nystart

Sniks86 skriver:

Er det da på tilbud?

Jeg synes også det er helt pinligt, specielt at være kvinde. De der sindssyge køer til søstrene grene efter borde og ja de skide vaser 

Jeg ville ikke eje den vase eller de borde, jeg ville da blive mega flov hvis mine gæster troede jeg havde stået i kø i timevis med en masse andre kvindefolk og betalt overpris for en ikke speciel vase.

Ahh det var rart at få ud 

Nope for modermælks erstatning må aldrig komme på bud ;-) 

Anmeld

23. december 2014

sne190810

Jeg er enig, det er ganske forfærdeligt! 

Slap af, der er INGEN i det danske land som bliver snydt for noget. 

Jeg syntes det er lidt i tråd med, at folk sælger ALT brugt. I stedet for at evt bare give det væk, så kan jeg tænke "Men hvorfor gider du dog?" når jeg ser nogle som sælger gamle H&M bodystockings til 5 kr stk. 
Ting der i mit hovede, bare ville blive doneret eller givet væk til familie/venner/frivillige organisationer. 

Anmeld

23. december 2014

Sniks86

Nystart skriver:

Nope for modermælks erstatning må aldrig komme på bud ;-) 

Det var jeg slet ikke klar over. Så fatter jeg da virkelig ikke hvad man skal med alle de bøtter 

Anmeld

24. december 2014

Sprit25

Sniks86 skriver:

Det var jeg slet ikke klar over. Så fatter jeg da virkelig ikke hvad man skal med alle de bøtter 

Det er fordi Arla har et leverance problem så de kan først få noget ud på hylden igen midt januar. Derfor hamstre folk helt vildt. Synes bare det er forkert at købe 16 bøtter

Anmeld

24. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Nu kender jeg ikke meget til det mærke og størrelse, men jeg ved at når vi skal have Grøn allomin 2 til vores datter, så skal vi køre 20 km, så vi køber gerne 5-6 stykker ad gangen... det bruger vi i løbet af en måned... men ja, 16 bøtter lyder voldsomt medmindre hun har en god forklaring (f.eks. tvillinger eller trillinger)

Anmeld

24. december 2014

Signe-bine

De er vel bange for at deres børn dør af sult og at vennerne ikke kommer på besøg hvis VASEN ikke står i vindueskarmen... 

Tænk at vi ikke har større problemer at slås med - som under "gær-krisen" er der jo rigelig mad i supermarkederne til alle i flere uger - hvis folk ikke hamstrer... Grådighed er et virkeligt grimt karaktertræk i mennesker!

Anmeld

24. december 2014

et-ønske

Sprit25 skriver:

Er jeg den eneste der kan blive fuldstændig harm over den hamstre mentalitet danskerne har fået! Om det så er Kahler vaser eller MME?? 

Arla har svært ved at følge med så baby & me er først at finde igen midt i januar. Så nu hamstre folk. På et forum var der stolt en der fortalte hun havde hamstrede 16 bøtter!!!! 16?! Det er der jo ikke ret mange børn der kan nå at spise inden midten af januar!!

ej jeg synes det er så frækt!!!

Ja det er da for latterligt  vil dog sige at hvis hun har tvillinger kun på mme så er der ca til max en måned 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.