Skroldknopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
9 svar
2 synes godt om
23. december 2014

gulisa

Min søn har lige fået skroldknopper og har været til læge og han har feber men virker rask mit spørgsmål er om han må komme ud og hvornår må jan det og jeg er gravid i 25uge ville det have en betydning til mig også min læge siger nej dem da kommer fra Europa de har haft da de var små men hun kan ikke se på skærmen da jeg ikke har boedet her da jeg var lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

(august)

gulisa skriver:

Min søn har lige fået skroldknopper og har været til læge og han har feber men virker rask mit spørgsmål er om han må komme ud og hvornår må jan det og jeg er gravid i 25uge ville det have en betydning til mig også min læge siger nej dem da kommer fra Europa de har haft da de var små men hun kan ikke se på skærmen da jeg ikke har boedet her da jeg var lille

Jeg mener du kan få taget en blodprøve som kan konstatere om du har haft skoldkopper eller ej. 

Men som sagt er det noget de fleste børn har haft da de var små.

Anmeld

23. december 2014

mor2011_

dere bliver altid taget blodprøve for at se om man har antistoffer når man er gravid.- selvfølgeligt må han komme  ud men en måske en ide at holde sig væk fra spædbørn, køb noget zinkcreme til smøre på når det begynder at kløe og evt noget antihistamin så hjælper det vi har selv dreng med skoldkopper nu her 

Anmeld

23. december 2014

gulisa

mor2011_ skriver:

dere bliver altid taget blodprøve for at se om man har antistoffer når man er gravid.- selvfølgeligt må han komme  ud men en måske en ide at holde sig væk fra spædbørn, køb noget zinkcreme til smøre på når det begynder at kløe og evt noget antihistamin så hjælper det vi har selv dreng med skoldkopper nu her 

Ok skal jeg så tage til læge og sige jeg vil tage en blodprøve og se om jeg har haft men nu går de på juleferie

Anmeld

23. december 2014

ErDetSnartNU

Skroldknopper? Hvor ER det bare en sød stavefejl!Det lyder totalt nuttet!  

Jeg tænker også, at lægen må kunne måle antistoffer via en blodprøve, for at se om du/I har haft det før

Anmeld

23. december 2014

mor2011_

gulisa skriver:

Ok skal jeg så tage til læge og sige jeg vil tage en blodprøve og se om jeg har haft men nu går de på juleferie

har du ikke fået taget den? det plejer man at gøre i starten af graviditeten så mon du er blevet tjekket for det

Anmeld

24. december 2014

gulisa

mor2011_ skriver:

har du ikke fået taget den? det plejer man at gøre i starten af graviditeten så mon du er blevet tjekket for det

Hun tog ikke en blodprøve hun siger dem. Da kommer fra Sydafrika de har ikke haft men dem da kommer fra Europa de har haft da de var små og hun kan kun se tilbage 2011 på skærmen ik helt da jeg var lille så jeg må spørge min far om jeg har haft det Da jeg var lille men det var ikke læge 

Anmeld

2. januar 2015

mor2011_

gulisa skriver:

Hun tog ikke en blodprøve hun siger dem. Da kommer fra Sydafrika de har ikke haft men dem da kommer fra Europa de har haft da de var små og hun kan kun se tilbage 2011 på skærmen ik helt da jeg var lille så jeg må spørge min far om jeg har haft det Da jeg var lille men det var ikke læge 

fik du snakket med  lægen?

Anmeld

3. januar 2015

gulisa

På tirsdag tager jeg til min egen læge så er hun kommet tilbage fra ferie 

Anmeld

3. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Fejl - mit svar er vidst ikke længere aktuel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.