Ulykkelig og KAN ikke mere :((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
2 svar
2 synes godt om
23. december 2014

Anonym trådstarter

Undskyld på forhånd, hvis jeg er for meget, men har ingen andre at gå til.

Har nu været i forhold med min kæreste i fire år (jeg er 22, og han er den eneste jeg har haft et forhold til.) vi har sammen to piger på henholdvis 3 år og otte mdr. 

Jeg orker ham ikke mere. Er aldrig glad, og når han dukker op bliver mit humør dårligt øjeblikkeligt... 

Nogle dage er bedre end andre, og til tider kan han stadigvæk få mig til at føle mig forelsket i ham/elske ham, men det sjældent. Det sker oftere at jeg er sur, træt og irretere på ham. 

Jeg har før prøver at slutte forholdet... Måske to-tre gange... Men vi hopper konstant tilbage og starter den samme cirkel igen og igen. (Ofte hører vores store pige os, hvilket jeg virkelig ikke vil udsætte hende for) Vi et dårligt par, men begge tryghedsnakkomaner og især manden nægter at indse vi har problemer... 

Han tror hele tiden at i morgen er vi sammen og venner igen... Ved slet ikke hvad jeg skal...

Tanken om at være alene skræmmer mig helt vildt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

biniek

Anonym skriver:

Har nu været i forhold med min kæreste i fire år (jeg er 22, og han er den eneste jeg har haft et forhold til.) vi har sammen to piger på henholdvis 3 år og otte mdr. 

Jeg orker ham ikke mere. Er aldrig glad, og når han dukker op bliver mit humør dårligt øjeblikkeligt... 

Nogle dage er bedre end andre, og til tider kan han stadigvæk få mig til at føle mig forelsket i ham/elske ham, men det sjældent. Det sker oftere at jeg er sur, træt og irretere på ham. 

Jeg har før prøver at slutte forholdet... Måske to-tre gange... Men vi hopper konstant tilbage og starter den samme cirkel igen og igen. (Ofte hører vores store pige os, hvilket jeg virkelig ikke vil udsætte hende for) Vi et dårligt par, men begge tryghedsnakkomaner og især manden nægter at indse vi har problemer... 

Han tror hele tiden at i morgen er vi sammen og venner igen... Ved slet ikke hvad jeg skal...

lyder ikke godt :O

serlig for børnene, har i prøvet at søge hjælp måske ? 

det hjælper ikke at sidde inde med det, det bygger du bare mere på og så før eller siden er der slet ikke noget tilbage. 

Og det er lidt lige meget om i er sammen eller ikke, i skal jo begge passe pigerne og det er bedre at skilles på et godt sted en at være kommet til et sted hvor man bare ikke kan tåle hinanden længere.

jeg tror i skal tale om det, eventuelt med en profetionel.

og vil i ikke det så må i finde en anden måde at tale om det eller gå fra hinanden på.

det sted du er nu kommer der intet godt ud af.

Anmeld

23. december 2014

lineog4

Anonym skriver:

Den lette løsning (som samtidig er enormt svær) er at gå fra hinanden.

Den svære og den der kræver arbejde er at blive sammen. Jeg har kendt min husbond i 23 år - mødte ham som du tidligt i mit liv, eneste forskel er at vi ikke fik børn før vi havde kendt hinanden i 11 år og jeg derfor var mere "fri" i mine ungdomsår, kunne løbe til fest, flirte med gud og hver mand og hver gang nå frem til min egen var den bedste  Vi blev ikke til en familie, men "kun" til kærester i de år hvor jeg havde behov for at være ung.

Men det jeg ville skrive, er at jeg da også har haft perioder hvor min mand irriterede mig bare ved sin tilstedeværelse, perioder hvor jeg bare ikke forstår hvorfor jeg valgte ham til kæreste (har aldrig tvivlet på hvorfor jeg valgte ham som far), perioder hvor jeg overvejer hvordan det ville være at være enlig.

Min selvtest er så at sige: hveranden jul, hveranden fødselsdag, 3 ugers ferie og ind til nu har det været værre end at blive med min mand, og så vælger jeg at kæmpe for forholdet og ikke mindst at acceptere at det går op og ned.

Det her er ikke et skriv for at I partout skal blive sammen, men et skriv om når der er børn involveret så kæmper man lige lidt ekstra, man afprøver mange løsninger før gå fra hinanden løsningen. Men måske ender man med at gå fra hinanden, men først kæmper man.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.