Svært ved at falde i søvn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. december 2014

MoneLoone

Åååårh, jeg har så svært ved at falde i søvn her fortiden. Jeg vender og drejer mig 117 gange, uanset hvilken måde jeg ligger på, så ligger jeg bare dårligt.. 

jeg kan gå i seng, og være så træt, men lige så snart jeg rammer min pude, så kan jeg bare ikke sove..

Kender i det? Og hvad gør i for at ligge bedre? Nogle som har nogle gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

lillespir26

Jeg har det problem at jeg altid vågner kl ca 2-3 stykker og er vågen indtil der er ca 20-40 min til jeg skal op aner simpelthen heller ikke hvordan jeg skal ligge 31+4 idag og savner virkelig min søvn 

Anmeld

23. december 2014

Mother-love

Jep kender jeg alt for godt. Jeg er 36+0 nu og har haftdet problem længe nu. Jeg vender og drejer mig sindsygt længe. Og når jeg så endelig falder i søvn vågner jeg en mio. Gange i løbet af natten, indtil videre er det 4 gang jeg vågner nu bare denne nat. Det er til at få spat over.

Anmeld

23. december 2014

Sprit25

Det er kroppens måde at forberede jer på jeg sov så dårligt under min graviditet undtaget natten inden jeg fødte

Anmeld

24. december 2014

86nille

Sprit25 skriver:

Det er kroppens måde at forberede jer på jeg sov så dårligt under min graviditet undtaget natten inden jeg fødte

Samme her og synes det er forfærdeligt at vende sig konstant.. Plus jeg hver nat har en iskiasnerve i klemme og blir snart sindssyg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.