Babyklokke skriver:
Det er mit første barn ja. Så jeg er nok også lidt for beskyttende på forhånd 
og nej vi er ikke interesseret i at undvære hende, men det ville på ingen måde være et problem hvis hun tog en weekend ved mor hvor hun skulle ha været her, vi vil altid ha mulighed for at hun kunne komme næste weekend.
Men jeg var ikke klar over at det faktisk var så alm med den forkølelse så tit ved et barn og jeg var slet ikke klar over, at baby 'kan tåle sådan en omgang' hvis man kan sige det sådan.
Godt du kan bruge svarene og måske blive lidt beroliget.
Og et godt råd er at huske, ja det er dit første barn, men det er din mands nummer 4. Og det er bare noget andet at komme som lillebror end at komme som den første - og det er både på godt og ondt.
kan huske jeg med nummer nærmest krævede totalt ro når hun skulle sove, mens den mindste lillebror sov fint mens der var 6 børn i rummet ved siden af der legede rockband.
Med nummer 1 kunne jeg holde hun ikke så fjernsyn før hun var 2 år, den mindste så disney show fra den dag han var født.
Og sådan kunne jeg blive ved. I vil have dage hvor din søn er enebarn og dage hvor han er lillebror - og ja han er nok næsten mere lillebror end han er din søn de dage og vil elske det, du vil næsten være luft for ham når han kigge efter sine dejlige søskende der har mere fart på. Det er vigtigt du får tænkt igennem at han er lillebror, at du skal rumme larm, leg, snot, gråd, søskendejalousi, søskendekærlighed og og og og...
Anmeld