Fuck osse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. december 2014

fejl41

lige taget en test, viste klart positiv efter. 30 ske. Er 6+5. 

så ja jeg er gravid, for 3 gang. 

Meeeeen, jeg ved ikke om det er det rigtige lige nu.

er igang med at få en uddannelse, er 24 år. Mine børn er 3 og 2 år, jeg har fast kæreste, far til alle børn. 

Jeg har vært imod abort siden jeg fik en sidst, for 7 år siden, og fortryder det stadig den dag idag og græder var det tit. Så jeg ved jeg kan ikke klare det igen.

men på den anden side ved jeg heller ikke om jeg kan klare 3 børn, om vi har råd til det, osv. 

Vi lige flyttet ind i vores drømme hus, kun med 3 soveværlser, så der ville mangle et Værlse. 

Men ja, jeg elsker allerede tanken om at jeg skal have endnu en baby. 

- min kæreste kan jeg ikke rigtigt få noget ud af, han siger bare "vi gør hvad du ville" . Så ham er der ikke hjælp ved. 

Jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre .. Er så forvirret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

Wik

Jeg kan godt forstå du er fortvivlet, men synes du skal få barnet. Jeg er ikke tilhænger af at man får abort hvis man er i tvivl.

Men synes du har mange gode argumenter der kan være en hæmmesko. Men ingen af dem står uløselige. Pladsen, skal I nok finde ud af, der går laaaang tid før det er et must at de skal have deres eget værelse. 

Du er ung og du har en sød mand, lyder det til, så er faktisk ikke i tvivl om at du kan klare den. 

men jeg tror på det bliver hårdt, skal føde mit 3. om to uger, og føler også det er en kæmpe opgave jeg har taget på mig, men det skal nok gå det hele for os begge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.