Hcg fra 10 til 59

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.275 visninger
17 svar
12 synes godt om
22. december 2014

friis

Var i dag ude at få taget en blodprøve mere , efter den i sidste uge var på sølle 10 .

i dag sagde den 59 , men synes stadig det lyder meget lavt . 

Selvfælgelig er det lige præcist fordoblet som det skal , som de siger over de 48-72 timer , men alligvel .

nogen der har haft lavt hcg og alligvel gennemført en graviditet ? 

Efter insimination ville jeg være 5+4 i dag , eller er det måske muligt at have haft ekstra ægløsning efterfølgende og måske er jeg så ikke så langt som jeg tror 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

Olaf

Jeg blev indlagt i slutningen af november med mavesmerter, de tog mit hcg derinde, som viste 8,6, 2 dage senere var den på 50.. Jeg er nu i uge 9+0, jeg af vide at jeg bare dannede langsommere hcg end andre.. 

Anmeld

22. december 2014

friis

Olaf skriver:

Jeg blev indlagt i slutningen af november med mavesmerter, de tog mit hcg derinde, som viste 8,6, 2 dage senere var den på 50.. Jeg er nu i uge 9+0, jeg af vide at jeg bare dannede langsommere hcg end andre.. 

Håber på samme historie her! 

Tillykke i øvrigt

Anmeld

22. december 2014

Olaf

friis skriver:

Håber på samme historie her! 

Tillykke i øvrigt

Krydser fingerene for dig 

mange tak 

Anmeld

22. december 2014

esioul

friis skriver:

Var i dag ude at få taget en blodprøve mere , efter den i sidste uge var på sølle 10 .

i dag sagde den 59 , men synes stadig det lyder meget lavt . 

Selvfælgelig er det lige præcist fordoblet som det skal , som de siger over de 48-72 timer , men alligvel .

nogen der har haft lavt hcg og alligvel gennemført en graviditet ? 

Efter insimination ville jeg være 5+4 i dag , eller er det måske muligt at have haft ekstra ægløsning efterfølgende og måske er jeg så ikke så langt som jeg tror 

Hvis du er 5+4 er det meget lavt.

Det kan gå begge veje. 

xx for det stiger 

Anmeld

22. december 2014

Os&lilledig

Fik du ægløsende sprøjte..? For så burde du ha ægløsning præcis de 38-40 timer senere. Uanset hvor mange folikler du havde

så du skulle meget gerne være 5+4 som de siger

Anmeld

22. december 2014

friis

Os&lilledig skriver:

Fik du ægløsende sprøjte..? For så burde du ha ægløsning præcis de 38-40 timer senere. Uanset hvor mange folikler du havde

så du skulle meget gerne være 5+4 som de siger

Ja det var det jeg tænkte også jo . 

Mindes bare den ene gang jeg skulle tage ægløsningssprøjte to gange , fordi æggene ikke var store nok så sprøjten ikke havde virkning . 

Så måske hvis der var været nogle mindre æg tilbage , som har løsnet af sig selv senere ? Bare en teori

men det vil jo vise sig til scanningen i morgen . 

Anmeld

22. december 2014

Mia&Allan

Med min datter som næsten lige er blevet 4 år, var mine tal også rigtig lave i starten, så jeg tror på alt kan lade sig gøre 

Anmeld

22. december 2014

friis

Mia&Natashja skriver:

Med min datter som næsten lige er blevet 4 år, var mine tal også rigtig lave i starten, så jeg tror på alt kan lade sig gøre 

Det håber jeg virkelig ! 

Min bedste venindes kæreste har lige netop nu sendt et billede af et scannings billede - de har holdt det hemmeligt . Er helt græde færdig over hvis det ikke viser noget godt til scanning i morgen . 

Måske er det lidt ondt , men jeg har svært ved at være glad på deres vegne - de ved hvor meget vi har været igennem 

Der er total baby boost i vores omgangs kreds , og vi sidder tilbage og stadig forsøger , med behandling og alt , mens de skyder den ene baby ud efter den anden . 

Åh skulle lige ud med det . Har allerede taget sorgerne på forskud 

Anmeld

23. december 2014

Mia&Allan

friis skriver:

Det håber jeg virkelig ! 

Min bedste venindes kæreste har lige netop nu sendt et billede af et scannings billede - de har holdt det hemmeligt . Er helt græde færdig over hvis det ikke viser noget godt til scanning i morgen . 

Måske er det lidt ondt , men jeg har svært ved at være glad på deres vegne - de ved hvor meget vi har været igennem 

Der er total baby boost i vores omgangs kreds , og vi sidder tilbage og stadig forsøger , med behandling og alt , mens de skyder den ene baby ud efter den anden . 

Åh skulle lige ud med det . Har allerede taget sorgerne på forskud 

Håber det bedste 

Hvornår skulle du scannes?

det er altid svært når ens venner får børn og man selv kæmper, for os hjalp det at sætte ord på vores frustration til de nærmeste venner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.