Faldt om midt i butikken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
10 svar
2 synes godt om
22. december 2014

Mor til guldklumpen

Hejsa .  som overskriften siger faldt jeg idag om midt i butikken. Jeg er 33+3 idag. Jeg fik koldsved, hylen for ørene, kvalme og kunne ikke se ud af øjnene. Jeg faldt hårdt ned på numsen. Mit spørgsmål lyder så, burde jeg kontakte læge? Er det normalt? Puha et chok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Venter en lille dreng til feb skriver:

Hejsa .  som overskriften siger faldt jeg idag om midt i butikken. Jeg er 33+3 idag. Jeg fik koldsved, hylen for ørene, kvalme og kunne ikke se ud af øjnene. Jeg faldt hårdt ned på numsen. Mit spørgsmål lyder så, burde jeg kontakte læge? Er det normalt? Puha et chok

jeg ville kontakte lægen med det samme. Kan jo være dit blodtryk den er gal med

Anmeld

22. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

det gjorde jeg også i min sidste graviditet... en af de ansatte tilbød mig lidt vand og da jeg så havde det bedre gik jeg hjem og da jeg kom til jordemoren næste dag sagde hun at eftersom jeg ikke var landet på maven og ikke havde ondt andre steder end i ballen længere (jeg fik et stort blåt mærke) så skulle jeg bare tage det roligt...

jeg havde derefter altid en flaske vand og en pakke druesukker med mig, for når jeg så begyndte at se stjerner, så kunne jeg tage en slurk vand indtil jeg kunne komme ned og sidde og hvile mig... mit problem var nemlig at mit blodsukker dykkede...

Anmeld

22. december 2014

Morgensol

Jeg ville bestemt give lægen/vagtlægen et kald! 

Anmeld

22. december 2014

L-Mortil3

Det sker også for mig ind i mellem, som oftest er det blodsulkerfald og/eller blodtryksfald, sørg for at drikke godt og druesukker eller juice med i tasken. 

Anmeld

22. december 2014

migxher

Jeg ville da klart kontakte lægen, for det første for at få tjekket at baby er okay, men bestemt også fordi du jo trods alt er faldet om! Det kan der jo være en grund til, og det er da værd at få tjekket så du er sikker på at der ikke er noget galt med dig som gør at det kan gentage sig (:

Anmeld

22. december 2014

Mor til guldklumpen

Okay tak for svar . Tror også det var fordi jeg ikke havde spist så meget som jeg burde, og havde for meget tøj på. Men min kæreste holder godt øje med mig så må vi lige se

Anmeld

22. december 2014

Hike

Jeg har prøvet det nogle gange i forbindelse med graviditet med også  inden for et par måneder efter fødslen. Jeg snakkede med min læge omkring det. Og konklusionen var at mit blodsukker til tider faldt hurtigt. Druesukker og juice blev en fast bestanddel af min taske i den tid. Det er ubehageligt med ikke farligt Da mine børn har været omkring 3 mdr. er det gået over af sig selv.

Dog synes jeg du skal kontakte lægen hvis du er usikker, eller stadig føler dig skidt 

Anmeld

22. december 2014

B&J

Da det skete for mig faldt jeg forover lige på maven og hovede ned i gulvet og på den tid i graviditeten er det helt alm, fik jeg at vide, men det skete også kun den ene gang..... 

Anmeld

22. december 2014

Kærlighediminmave

Det har jeg også prøvet. Stod inde hos en borger som var sengeliggende, jeg kunne mærke en hylen/varme i ørerne, og det sortnede lidt for øjnene, desværre valgte jeg at ignorere det. Og så kan jeg ikke huske mere, jeg vågnede op på gulvet et par minutter senere, heldigvis var vi to derinde og min kollega sagde jegbare røg lige bagover og knaldede lige ned i gulvet. Og gudskelov for jeg ikke ramte kommoden med mit hoved der skete ikke noget udover en ordentlig bule i baghovedet. Måtte dog lige til lægen for en sikkerheds skyld, han sagde det var mit blodsukker der var dykket, og næste gang skal jeg sætte mig så snart jeg mærker til det igen. Og drikke noget vand eller få noget juice eller lignende. Det kan gå grueligt galt ellers. Håber du er okay  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.