Kære piger, jeg har lige brug for at lufte ud, helt anonymt, håber det er ok med jer!!!
Sagen er den at jeg i mange år drømte om mit drømmejob, nu har jeg det og drømmer om at sige op...
Jeg arbejder med fysisk og psykisk syge, og er kommet ind i en meget psykisk belastende periode på jobbet...
Jeg er nu oppe på 2,5 mdr uden nattesøvn, da jeg hører en bestemt bb stemme i mit hovede hele tiden, en intens råben der giver kropslig uro og hjertebanken, den sidste måned har jeg ikke rigtig kunne spise heller (nok pga ovenstående) ... For nogen dage siden fik jeg endelig sagt det til min leder og kollegaer, og der er sat en masse i værk med pauser i løbet af dagen og samtaler... Det er alt sammen dejligt de sådan løfter i flok omkring mig, men jeg er så bange for det ikke er nok... Med det samme jeg prøver at koble fra i mine nye pauser, starter der en råben i mit hoved ligesom om natten, så indtil videre stresser pausen mere end den gavner...
For uden det, så er jeg så drænet at når jeg kommer hjem, kan jeg slet ikke overskue børnene, jeg er på overskruet service niveau på jobbet og når jeg kommer hjem har jeg mest af alt brug for ro, men det kan jeg ikke byde børnene, huset ligner lort, jeg kan ikke overskue at rydde op eller noget så simpelt som at lægge tøj sammen...
Jeg har kun energi til bare lige at overleve...
Jeg ved ikke om jeg ville noget andet end få lidt luft, måske i har nogle overlevelses strategier???
Hvad pokker gør man når jobbet gør så ondt???
Anmeld