Lavalampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
5 svar
3 synes godt om
22. december 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vi har købt en lavalampe, men nu størkner det i toppen og falder ikke ned...

og når den laver en bobbel der skulle flyde op så når den kun halvvejs op og så falder den ned til bunden igen...

er vi ikke enige om at den må være i stykker???

det er vel egentlig også meningen at det skal være et stort stykke fra start af der deler sig???

Da min kæreste tog den ud af æsken var det delt i en masse små stykker der lå i bunden af røret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

serinasmor

Mindes at lavalamper i min ungdom skulle være tændt 1 time om dagen og Max 4 timer i træk .. Det der flyder skulle gerne synke inden for 2 timers tændingstid ... Stykkerne i pakken aner jeg dog intet om 

Anmeld

22. december 2014

Wampires

serinasmor skriver:

Mindes at lavalamper i min ungdom skulle være tændt 1 time om dagen og Max 4 timer i træk .. Det der flyder skulle gerne synke inden for 2 timers tændingstid ... Stykkerne i pakken aner jeg dog intet om 

Ja noget i den retning men det virker bare ikke...

stykkerne var det der er inde i røret der lå i små stykker... fremfor en hel klump...

Der står noget med at det tager 2-3 timer at varme den op til at det virker ordentligt og den max må være tændt 12 timer ad gangen...

Anmeld

22. december 2014

2babygirls

Tænker den har været rystet. Og så ikke dur optimalt mere

Anmeld

25. december 2014

berith82

Jeg har oplevet før at det er styrknet men, har tændt den og der går max en time og så er den normal igen. Har selv lige købt en ny da pæren i den gammel gik i stykker

Anmeld

25. december 2014

Wampires

Mange tak for Jeres svar

efter 4 forsøg med at tænde i lang tid, slukke, ryste/vende blidt, tænde igen så virker den nu som den skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.