Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.. For til sommer bliver vi forældre!!!
Åh, endelig blev det vores tur til at nå hertil! Jeg er så ovenud lykkelig at ikke engang ord kan beskrive det! Jeg har ventet med at skrive herinde da jeg har været bekymret for at noget skulle gå galt, men nu tør jeg tro på det!
Jeg er i dag 15+6, og vi er lige kommet hjem fra en tidlig scanning. Alt hvad der kunne ses nu, så helt normalt og perfekt ud, og hun kunne ovenikøbet sige, at hun var 99% sikker på at vi venter en lille
DATTER
Det kunne simpelthen ikke være mere fantastisk! Nu føler jeg virkelig vores familie bliver fuldent - os to, vores hundebamse og vores lille pige!
Ville lige dele min glæde og ønske jer alle en rigtig glædelig jul!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line&Mike skriver: .. For til sommer bliver vi forældre!!! Åh, endelig blev det vores tur til at nå hertil! Jeg er så ovenud lykkelig at ikke engang ord kan beskrive det! Jeg har ventet med at skrive herinde da jeg har været bekymret for at noget skulle gå galt, men nu tør jeg tro på det! Jeg er i dag 15+6, og vi er lige kommet hjem fra en tidlig scanning. Alt hvad der kunne ses nu, så helt normalt og perfekt ud, og hun kunne ovenikøbet sige, at hun var 99% sikker på at vi venter en lille DATTER Det kunne simpelthen ikke være mere fantastisk! Nu føler jeg virkelig vores familie bliver fuldent - os to, vores hundebamse og vores lille pige! Ville lige dele min glæde og ønske jer alle en rigtig glædelig jul!
Hurra kæmpe stort tillykke til jer! Hvor er det dejligt
M (: skriver: Hurra kæmpe stort tillykke til jer! Hvor er det dejligt
Tusind tak!! Og i lige måde!
Vi er faktisk ret tæt på hinanden terminsmæssigt! Tror du er 3 uger længere end mig? . Hvornår har i tid til misdannelsesscanning, og skal i kende kønnet?
Stort tillykke
mor:) skriver: Stort tillykke
Tusind tak!
JH12 skriver: Stort tillykke
Tusind tak
Line&Mike skriver: Tusind tak!! Og i lige måde! Vi er faktisk ret tæt på hinanden terminsmæssigt! Tror du er 3 uger længere end mig? . Hvornår har i tid til misdannelsesscanning, og skal i kende kønnet?
Ja, det må vi da være! Hvornår har du termin?
Jeg har været til MD i dag, og der gemte sig en perfekt lille fisk i hulen - kønnet forbliver en hemmelighed (:
M (: skriver: Ja, det må vi da være! Hvornår har du termin? Jeg har været til MD i dag, og der gemte sig en perfekt lille fisk i hulen - kønnet forbliver en hemmelighed (:
Jeg har termin 9/6 2015
Ihj hvor dejligt, stort tillykke med det! Så kan det bare ikke blive bedre! Det bliver spændende at Hjalte skal være storebror!
Er du medlem af en terminsgruppe på FB?
Line&Mike skriver: Jeg har termin 9/6 2015 Ihj hvor dejligt, stort tillykke med det! Så kan det bare ikke blive bedre! Det bliver spændende at Hjalte skal være storebror! Er du medlem af en terminsgruppe på FB?
Så kan det da være vores børn kommer til at dele fødselsdag ellers kan det være jeres baby skal dele med mig (1/6). (:
Ja, jeg synes også det er smadder spændende!
Ja, jeg er med i er par stykker.. Er du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128