ville I teste igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
7 svar
5 synes godt om
22. december 2014

Hike

Jeg testede positiv 3+5 med den test jeg har vedlagt. Hvis alt går vel bliver det vores tredje barn, så kender efterhånden lidt til symptomerne. allerede ved 4+0 begyndte jeg at få "mælk" i brysterne (de løber bare lige pludselig og kan også klemme det ud) desuden har jeg murren i maven og svag kvalme, kort sagt: Jeg er ikke i tvivl om at jeg er gravid.

Min mand vil dog gerne se en positiv test efter 4+, da 3+5 var "før test dag". Det er ikke et problem for mig at lave en ny test, synes bare det er penge ud af vinduet at skulle købe en ny når jeg ved den er positiv.  Derudover er det jul og sidst på måneden, så vi har andre ting at bruge vores penge på  

Det er ikke fordi han ikke tror på mig, vi snakker meget om vores 3. ønskebarn, tror bare gerne han vil have det sort på hvidt 

Ville I teste igen?

Efter nytår vil jeg være 6+ og tænker at jeg tester der hvis han stadig ikke er overbevist 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

DortheL

Jeg ville skam tage en test, ved 4+0, så min mand også kunne glæde sig :-) SÅ dyr er en test jo ikke!

tillykke ♡ 

Anmeld

22. december 2014

CarinaSB

Hike skriver:

Jeg testede positiv 3+5 med den test jeg har vedlagt. Hvis alt går vel bliver det vores tredje barn, så kender efterhånden lidt til symptomerne. allerede ved 4+0 begyndte jeg at få "mælk" i brysterne (de løber bare lige pludselig og kan også klemme det ud) desuden har jeg murren i maven og svag kvalme, kort sagt: Jeg er ikke i tvivl om at jeg er gravid.

Min mand vil dog gerne se en positiv test efter 4+, da 3+5 var "før test dag". Det er ikke et problem for mig at lave en ny test, synes bare det er penge ud af vinduet at skulle købe en ny når jeg ved den er positiv.  Derudover er det jul og sidst på måneden, så vi har andre ting at bruge vores penge på  

Det er ikke fordi han ikke tror på mig, vi snakker meget om vores 3. ønskebarn, tror bare gerne han vil have det sort på hvidt 

Ville I teste igen?

Efter nytår vil jeg være 6+ og tænker at jeg tester der hvis han stadig ikke er overbevist 

jeg ville ikke teste igen når jeg havde fået en positiv test .. :)

Tillykke med spiren :)

Anmeld

22. december 2014

Hike

DortheL skriver:

Jeg ville skam tage en test, ved 4+0, så min mand også kunne glæde sig :-) SÅ dyr er en test jo ikke!

tillykke ♡ 

Tak 

Hos den indkøbsmulighed vi har i nærheden kan man enten købe en digital for 100 kr eller to alm for 65. Selvom det måske ikke lyder af meget, så er det for os lige nu  Jeg har langt til en netto hvor priserne er noget lavere. Men kan sagtens forså din tanke. Tak for svar 

Anmeld

22. december 2014

Hike

CarinaSB skriver:

jeg ville ikke teste igen når jeg havde fået en positiv test .. :)

Tillykke med spiren :)

Mange tak  

Anmeld

22. december 2014

Kløver

Hike skriver:

Ville I teste igen?

Ja det ville jeg, jeg har hver gang ofret en digital for mandens skyld, da der ingen tvivl er  

Anmeld

22. december 2014

Hike

Årgangs Mor skriver:

Ja det ville jeg, jeg har hver gang ofret en digital for mandens skyld, da der ingen tvivl er  

Tak for svaret 

Jeg ende nok også med at tage en efter nytår. Har dog aldrig brugt digital, har stolet fint på de almindelige  

Anmeld

22. december 2014

Kløver

Hike skriver:

Tak for svaret 

Jeg ende nok også med at tage en efter nytår. Har dog aldrig brugt digital, har stolet fint på de almindelige  

Har jeg også, men for min mand var det mere virkeligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.