Brobizz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. december 2014

namaha

Ej jeg ved godt jeg spørg meget dumt nu, men. 

Vi er kommet til at hæve de penge vi skal bruge på brobizzen, derfor vil jeg nu hære om det er nogen der ved om man kan bruge brobizzen selvom der ikke står nogen penge på kortet? 

Eller er jeg nødsaget til at køre ned til banken og få sat pengene ind igen?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

lottemusen

namaha skriver:

Ej jeg ved godt jeg spørg meget dumt nu, men. 

Vi er kommet til at hæve de penge vi skal bruge på brobizzen, derfor vil jeg nu hære om det er nogen der ved om man kan bruge brobizzen selvom der ikke står nogen penge på kortet? 

Eller er jeg nødsaget til at køre ned til banken og få sat pengene ind igen?  

Du kan godt bruge brobizzen alligevel. Vi har et par gange fået nyt dankort, og glemt at ændre det i brobiz-aftalen, men vi kunne godt komme over broen alligevel. Jeg mener, at man så bare får en regning senere. God tur!

Anmeld

22. december 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Brobizzen trækker jo bare pengene på jeres konto ligesom, hvis I brugte et dankort i en butik, så når I kører over broen, hæves pengene på kontoen uanset, om der er penge på eller ej.

I sommers havde vi glemt at skifte det kort, Brobizzen trak på, men vi kunne godt komme over broen alligevel, da vi kørte ud, men da vi skulle hjem igen, kunne Brobizzen ikke længere bruges. Den var blevet spærret, da de ikke havde kunnet hæve betalingen for broen, så de havde spærret Brobizzen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.