Hvad gør jeg hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
9 svar
5 synes godt om
22. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg vågnede her til morgen og har den STÆRKESTE FORNEMELSE  at jeg er gravid. 

Nej vi prøver ikk bruger kobberspiral har den dejligste datter på 4 måneder hun er vores første barn. 

Hvad gør jeg og hvad siger jeg til min mand HVIS DET PASSER? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

LJMNA

Syns da at du skal vente med at panikke til du faktisk ved om du er gravid. 

Er du gravid så må i jo snakke om det som voksne mennesker, og finde frem til den løsning der er bedst for jer.

Anmeld

22. december 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Har du ikke også oprettet en anden tråd? Eller forveksler jeg dig med en anden?  

Uanset, så skal du have testet - og er den positiv, så må du tage den derfra. Tal med din mand!

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

AHM skriver:

Har du ikke også oprettet en anden tråd? Eller forveksler jeg dig med en anden?  

Uanset, så skal du have testet - og er den positiv, så må du tage den derfra. Tal med din mand!

Jo jeg stå bag ( har brug for lidt hjælp) 

uden tvivl er min mand den dejligste der findes og vi få alting til at funkere men det med barn nr 2 først om 3-4 år

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Syns da at du skal vente med at panikke til du faktisk ved om du er gravid. 

Er du gravid så må i jo snakke om det som voksne mennesker, og finde frem til den løsning der er bedst for jer.

Du har nok ret 

men hvis jeg tar en test og den så er positivt så det ikk kun at går i panik. Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre eller sige til min mand 

er der forslag til hvordan jeg kan sige det hvis testen er positivt?

Anmeld

22. december 2014

LJMNA

Anonym skriver:

Du har nok ret 

men hvis jeg tar en test og den så er positivt så det ikk kun at går i panik. Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre eller sige til min mand 

er der forslag til hvordan jeg kan sige det hvis testen er positivt?

Min datter var 12 uger da jeg fandt ud af at jeg var gravid igen. Jeg fortalte det stille og roligt til min mand, havde jo ikk været alene om at lave endnu en. 

Han tog det meget pænt, skulle lige ha lov til at sluge nyheden i et par timer, men det havde jeg jo ogs selv skulle.

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Min datter var 12 uger da jeg fandt ud af at jeg var gravid igen. Jeg fortalte det stille og roligt til min mand, havde jo ikk været alene om at lave endnu en. 

Han tog det meget pænt, skulle lige ha lov til at sluge nyheden i et par timer, men det havde jeg jo ogs selv skulle.

12 uger? Hold da op

må jeg godt høre hvordan du sagde det til ham? Hvis det ok med dig? 

Anmeld

22. december 2014

LJMNA

Anonym skriver:

12 uger? Hold da op

må jeg godt høre hvordan du sagde det til ham? Hvis det ok med dig? 

Jep 12 uger, der er præcis 11 mdr imellem dem, lillebror fra 11 januar 2014 - storsøster fra 11 februar 2013.. Så har vi så ogs en på 4 år. 

Jamen vidste at jeg skulle ha min mens, da den ikk kom, gik jeg over  og købte en test som overraskende hurtigt blev positiv. Tror måske klokken var 11 og min mand har fri kl 15 så jeg gik og spekulere i rigtig  mange timer, da han kom hjem kunne han godt se at der var et eller andet, så han spurgte hvad der var galt, derefter begyndte jeg bare at græde og viste ham testen.. 

Han var så sød, selvom vi faktisk var enige om at vi kun skulle ha 2 børn, forsikrede han mig bare om at vi nok skulle klarer det uanset hvad udfaldet blev. Og ja så gav vi vær især hinanden tid og luft til lige at mærke efter hvad vi selv ville, efter et par dage snakkede vi omkring abort eller baby, og fandt frem til at vi skulle ha denne her med.

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Jep 12 uger, der er præcis 11 mdr imellem dem, lillebror fra 11 januar 2014 - storsøster fra 11 februar 2013.. Så har vi så ogs en på 4 år. 

Jamen vidste at jeg skulle ha min mens, da den ikk kom, gik jeg over  og købte en test som overraskende hurtigt blev positiv. Tror måske klokken var 11 og min mand har fri kl 15 så jeg gik og spekulere i rigtig  mange timer, da han kom hjem kunne han godt se at der var et eller andet, så han spurgte hvad der var galt, derefter begyndte jeg bare at græde og viste ham testen.. 

Han var så sød, selvom vi faktisk var enige om at vi kun skulle ha 2 børn, forsikrede han mig bare om at vi nok skulle klarer det uanset hvad udfaldet blev. Og ja så gav vi vær især hinanden tid og luft til lige at mærke efter hvad vi selv ville, efter et par dage snakkede vi omkring abort eller baby, og fandt frem til at vi skulle ha denne her med.

Årh sødt

og klart hver sin mening og holdning 

og hvor har jeg personeligt mega meget i mod abort. Det kan jeg ikk klare

Anmeld

22. december 2014

LJMNA

Anonym skriver:

Årh sødt

og klart hver sin mening og holdning 

og hvor har jeg personeligt mega meget i mod abort. Det kan jeg ikk klare

Jeg har ogs altid været mod abort, men samtidig syns jeg det er yderst vigtigt at lytte til hinanden, og ønskede ikk at sætte et barn i verden hvis min mand som jeg havde 2 børn med i forvejen, aldrig ville se det her barn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.