Hvilken gele royal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.304 visninger
14 svar
1 synes godt om
21. december 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

ved i hvilken gele royal manden og heg skal spise for graviditet? Der er jo mange forskellige.

er der nogle der her erfaring med at tage det? 

Og hvad med det der hedder vitex nogle der har erfaring med det for at blive gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger

ved i hvilken gele royal manden og heg skal spise for graviditet? Der er jo mange forskellige.

Og hvad med det der hedder vitex nogle der har erfaring med det for at blive gravid?

Har I prøvet længe, siden I vil prøve det? Der er jo absolut ingen dokumentation for, at det gør nogen som helst gavn.

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har I prøvet længe, siden I vil prøve det? Der er jo absolut ingen dokumentation for, at det gør nogen som helst gavn.

Ja vi har - og det er jo et natur produkt så hvad jeg kan forstå skader det jo ikke

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

Ingen

Anmeld

22. december 2014

biniek

jeg har også tænkt på at begynde på det i det nye år. 

men er ikke helt sikker hvilken type.

jeg skal sige til hvis jeg finder en jeg vil prøve

Anmeld

22. december 2014

biniek

har læst masser. 

Bidro PMS tror jeg at jeg vil prøve

Anmeld

22. december 2014

malliebooh

Anonym skriver:

Hej piger

Hej ..

Jeg har prøvet 2 forskellige.. En købt i Føtex og en anden købt i en helsebutik på nettet.. Begge gange er jeg blevet gravid i samme cyklus som hvor jeg begyndte med dem :-) .. Hver dag tog jeg 2 gele royal piller, 2 e-vitamin piller og 1 multivitamin pille.. Held og lykke 

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

malliebooh skriver:

Hej ..

Jeg har prøvet 2 forskellige.. En købt i Føtex og en anden købt i en helsebutik på nettet.. Begge gange er jeg blevet gravid i samme cyklus som hvor jeg begyndte med dem :-) .. Hver dag tog jeg 2 gele royal piller, 2 e-vitamin piller og 1 multivitamin pille.. Held og lykke 

Tusind tak for dit svar. 

Jeg har idag købt den der hedder gele royal ren bidro. Håber den er rigtig. Der står på den man kun skal ta en pille - ville du alligevel ta 2? Eller stod  der på dem du tog at man skulle ta 2 stk?

tog din mabd dem også? 

Anmeld

22. december 2014

August2015

I første cyklus, hvor vi prøvede, blev jeg ikke gravid. 

Da anden cyklus startede, begyndte jeg at tage 2 gele royal (dem fra Føtex) hver dage.... et par uger efter testede jeg positiv og er nu 6+5. 

Om de havde nogen indflydelse er jo umuligt at spå om... men blev i hvert fald gravid i den første cyklus, hvor jeg spiste dem. 

Held og lykke :-)

Anmeld

22. december 2014

Kærlighediminmave

August2015 skriver:

I første cyklus, hvor vi prøvede, blev jeg ikke gravid. 

Da anden cyklus startede, begyndte jeg at tage 2 gele royal (dem fra Føtex) hver dage.... et par uger efter testede jeg positiv og er nu 6+5. 

Om de havde nogen indflydelse er jo umuligt at spå om... men blev i hvert fald gravid i den første cyklus, hvor jeg spiste dem. 

Held og lykke :-)

Hvor lang tid havde i prøvet og havde i regelmæssig cyklusser?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.