Fortæl det til familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. december 2014

namaha

arg har bare så svært ved det. 

Jeg er 3+5 og har fået positive teste siden 3+3 og testen er mega positive! 

Jeg har det sådan at jeg rigtig gerne vil fortælle det til familie på begge sider at vi venter os, for hvis der skulle ske noget så ved de hvad jeg går igennem, har ikke lyst til at holde det for os selv.

men min mor, søs, og bror ved det udover kæresten min far får det t vide tirsdag da jeg gerne vil fortælle ham det face to face 

så snakkede jeg med min mor om det at fortælle det til mandens side af familien, hun var bare af en anden holdning, hun syntes absolut ikke jeg skulle fortælle noget, og da hun havde den mening, hoppede manden med på vognen, så kan det jo blive to mod en 

jeg ved bare at jeg vil blive tusinde gange lettere for mig hvis folk vidste det, jeg har rigtig mange humørsvninger, an græde over at spilde noget mælk, det er helt sygt, så følelsers ladet jeg er 

det ville bare være rart at folk vidste at jeg var gravid så de ved hvorfor jeg opføre mig som jeg gør. 

men manden og min mor mener jo ikke jeg skal fortælle det, jeg er så træt af det, jeg vil bare så gerne ud med min glæde. 

Hvad skal jeg gøre for at overtale manden, min mor gør ikke så meget, det er bare manden der er værst nu hvor min mor og ham er enige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

A. Nonymsen

namaha skriver:

Jeg har det sådan at jeg rigtig gerne vil fortælle det til familie på begge sider at vi venter os, for hvis der skulle ske noget så ved de hvad jeg går igennem, har ikke lyst til at holde det for os selv.

men min mor, søs, og bror ved det udover kæresten min far får det t vide tirsdag da jeg gerne vil fortælle ham det face to face 

så snakkede jeg med min mor om det at fortælle det til mandens side af familien, hun var bare af en anden holdning, hun syntes absolut ikke jeg skulle fortælle noget, og da hun havde den mening, hoppede manden med på vognen, så kan det jo blive to mod en 

jeg ved bare at jeg vil blive tusinde gange lettere for mig hvis folk vidste det, jeg har rigtig mange humørsvninger, an græde over at spilde noget mælk, det er helt sygt, så følelsers ladet jeg er 

det ville bare være rart at folk vidste at jeg var gravid så de ved hvorfor jeg opføre mig som jeg gør. 

men manden og min mor mener jo ikke jeg skal fortælle det, jeg er så træt af det, jeg vil bare så gerne ud med min glæde. 

Hvad skal jeg gøre for at overtale manden, min mor gør ikke så meget, det er bare manden der er værst nu hvor min mor og ham er enige 

Vi fortalte det tidligt denne gang... Fordi vi har prøvet at miste sent (uge 14) og ville aldrig havde klaret det uden min familie...

så denne gang er jeg meget mere nervøs og bange hele tiden, så de har fået det af vide så de ved hvorfor jeg render lidt rundt i min egen verden, og hvis, Gud forbyde det, at der skete noget igen ville de bide det...

SÅ altså jeg ville sige det når i selv synes i er klar, det skal andre ikke beslutte for jer 

Og tillykke med spiren 

Anmeld

22. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
namaha skriver:

Jeg har svært ved at forstå at din mand ikke vil sige det til sine egne forældre, nu hvor dine ved det. 

Nå men du må respektere det og sige det når din mand synes, da det jo er hans forældre. 

Jeg ville ikke tænke så meget over hvad min mor synes - det er ikke op til hende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.