Gravid, pletblødning, Forvirret! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
7 svar
1 synes godt om
21. december 2014

Karina1

Hej piger! 

Har brug for lidt hjælp. Vi har fået en dejlig lidt tidlig julegave, vi har nemlig fundet ud af at vi skal have en lillebror/søster til august  

Men nu er jeg begyndt at pletbløde lidt, det er ikke rødt blod, mere gult/brunt. (undskyld detaljer), er det normalt? Min kæreste mener også at jeg gjorde det sidst, men det kan jeg ikke huske?  jeg er så bange for at der er noget galt? 

Jeg er i tvivl om vi skal fortælle vores søde lille hemmelighed til den nærmeste familie, som vi havde aftalt at vi ville her i julen. Men efter jeg er begyndt at pletbløde, bliver jeg helt i tvivl, hvis der nu sker noget  er 5+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

l.kjoeller

Karina1 skriver:

Hej piger! 

Har brug for lidt hjælp. Vi har fået en dejlig lidt tidlig julegave, vi har nemlig fundet ud af at vi skal have en lillebror/søster til august  

Men nu er jeg begyndt at pletbløde lidt, det er ikke rødt blod, mere gult/brunt. (undskyld detaljer), er det normalt? Min kæreste mener også at jeg gjorde det sidst, men det kan jeg ikke huske?  jeg er så bange for at der er noget galt? 

Jeg er i tvivl om vi skal fortælle vores søde lille hemmelighed til den nærmeste familie, som vi havde aftalt at vi ville her i julen. Men efter jeg er begyndt at pletbløde, bliver jeg helt i tvivl, hvis der nu sker noget  er 5+5

Vil ikke  være bekymret  når ikke det er mere. Er først hvis du pludselig  bløder for alvor. Ville bestemt  fortælle det. For skulle det mod forventning  gå tabt har man jo også brug for støtte 

Anmeld

21. december 2014

Os&lilledig

Jeg er 5+3 og er netop selv begyndt at små bløde for 1,5 time siden. 

Er selv total panikslagen lige nu og timerne kan kun vise hvad der skal ske

håber og beder for at vi bare små bløder som mange andre har skrevet de har prøvet. 

De bedste tanker og kæmpe kram fra mig. 

Anmeld

21. december 2014

hmg86

Da jeg begyndte at pletbløde brunt var det desværre dårligt nyt.. det var en MA. Blev aldrig til smerter eller større blødning.. håber ikke det er tilfældet for jer..

Anmeld

21. december 2014

Karina1

l.kjoeller skriver:

Vil ikke  være bekymret  når ikke det er mere. Er først hvis du pludselig  bløder for alvor. Ville bestemt  fortælle det. For skulle det mod forventning  gå tabt har man jo også brug for støtte 

Tak for svar

Det er selvfølgelig rigtigt, men har bare så svært ved at tro på at jeg bliver ved med at være gravid nu hvor der er lidt blødning (selvom det ikke ligner blod) /: 

Anmeld

21. december 2014

Karina1

Os&lilledig skriver:

Jeg er 5+3 og er netop selv begyndt at små bløde for 1,5 time siden. 

Er selv total panikslagen lige nu og timerne kan kun vise hvad der skal ske

håber og beder for at vi bare små bløder som mange andre har skrevet de har prøvet. 

De bedste tanker og kæmpe kram fra mig. 

Jeg har haft pletblødning i et par dage nu og er så bange hver gang jeg skal på toilet men har læst mig frem til på nettet, at det er meget normalt at pletbløde under en graviditet, men jeg overvejer alligevel at ringe til lægen imorgen /: 

JeJeg krydser fingre for vi begge skal være mor til velskabte små bebs til august 

Anmeld

21. december 2014

Holst85

Jeg er også selv nervøs, er selv i 5+4 og siden i tirsdags hvor jeg begyndte på stikpiller kommer der brunt udflåd på bindet og meget lidt når jeg tørr mig.

stikpillerne er fordi jeg er under fertilitets behandling.. 

Vi krydser fingre for at alle os 3 skal være mødre i 2015 

Anmeld

22. december 2014

Os&lilledig

Karina1 skriver:

Jeg har haft pletblødning i et par dage nu og er så bange hver gang jeg skal på toilet men har læst mig frem til på nettet, at det er meget normalt at pletbløde under en graviditet, men jeg overvejer alligevel at ringe til lægen imorgen /: 

JeJeg krydser fingre for vi begge skal være mor til velskabte små bebs til august 

Snakkede både med lægevagt og Fertilitetslægen igår og de kunne desværre intet gøre når jeg ikke var længere henne end det.. Så kun tiden kunne gi vished.. 

Jeg kender godt den panik følelse og at man slet ikke tør tørre sig!!  

jeg ef har dog kun haft den lille mikro blødning og beder af hele mit hjerte for at det ikke kommer igen..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.