Kan du se det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er min æg positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

590 visninger
9 svar
5 synes godt om
21. december 2014

Anonym trådstarter

Hvis i stemmer ja, hvornår vil det så være muligt at blive gravid? I dag eller først efter de 24 timer ja undskyld men er så dårlig til det her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

migxher

Jamen fra du har æl, det vil så sige nu, har ægget omkring 24 timer til at blive befrugtet før det bliver "skyllet ud" igen. så jeg vil da bare komme i gang med at sexe hvis jeg jeg var dig, og så de næste par dage for at være sikker

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jamen fra du har æl, det vil så sige nu, har ægget omkring 24 timer til at blive befrugtet før det bliver "skyllet ud" igen. så jeg vil da bare komme i gang med at sexe hvis jeg jeg var dig, og så de næste par dage for at være sikker

Tusind tak for svar. Det hjalp mig med at forstå!

Anmeld

21. december 2014

friis

Du har først ægløsning 24-36 timer efter testen er positiv . LH niveauet stiger inden den er der , så du har ikke ægløsning lige nu og her

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

friis skriver:

Du har først ægløsning 24-36 timer efter testen er positiv . LH niveauet stiger inden den er der , så du har ikke ægløsning lige nu og her

Aha. Så i princippet kan jeg ikke blive gravid da vi havde sex i morges? Eller hvad. Så kan jeg først blive det om 24 timer? 

Anmeld

21. december 2014

friis

Anonym skriver:

Aha. Så i princippet kan jeg ikke blive gravid da vi havde sex i morges? Eller hvad. Så kan jeg først blive det om 24 timer? 

Sædcellerne overlever 1-3 dage oppe i livmoderen , så jo det kan du godt . De er måske godt på vej ud til ægget , og klar når det blir sendt afsted . 

Men ville nok tage en omgang i aften og i morgen også for sikkerheden skyld måske endda i overmorgen også , så er i da på den sikre side 

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

friis skriver:

Sædcellerne overlever 1-3 dage oppe i livmoderen , så jo det kan du godt . De er måske godt på vej ud til ægget , og klar når det blir sendt afsted . 

Men ville nok tage en omgang i aften og i morgen også for sikkerheden skyld måske endda i overmorgen også , så er i da på den sikre side 

Hehe okay, så gør vi det Nu tror jeg at jeg bedre forstår det. Tak! Vil bare gerne være sikker på at ramme ægløsnings tidspunktet, så hvis vi er sammen i dag, i morgen og overmorgen så rammer vi den - er det forstået korrekt?

Anmeld

22. december 2014

friis

Anonym skriver:

Hehe okay, så gør vi det Nu tror jeg at jeg bedre forstår det. Tak! Vil bare gerne være sikker på at ramme ægløsnings tidspunktet, så hvis vi er sammen i dag, i morgen og overmorgen så rammer vi den - er det forstået korrekt?

Ja det skulle der hvertfald være ret gode odds for 

Anmeld

22. december 2014

asff

Anonym skriver:

Hvis i stemmer ja, hvornår vil det så være muligt at blive gravid? I dag eller først efter de 24 timer ja undskyld men er så dårlig til det her

Vil lige indskyde, at sædcellerne faktisk KAN overleve op til 7 dage

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

asff skriver:

Vil lige indskyde, at sædcellerne faktisk KAN overleve op til 7 dage

Så håber vi de gør det  

tak for svar alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.