tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
5 svar
1 synes godt om
21. december 2014

vsimonev

God aften 

- Jeg har overvejet en tryghedsscanning mest fordi jeg ikke kender min rigtige termin og jeg er førstegangs så jeg vil gerne følge med på nettet med vægt, udseende, størrelse og det der.. men jeg kan ikke finde ud af om hvor jeg kan henne? (Vi bor på lolland) - koster det egentlig noget? Ligger tæt på at være omkring 5+5 i dag, så jeg ville vel snart kunne? hvis ja, hvor langt skal jeg så være? er så bange for spontan abort så vil selvf også gerne vide der er noget da jeg kun har en smule menssmerter.. thats it.. håber nogen kan besvare! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

Chevro

vsimonev skriver:

God aften 

- Jeg har overvejet en tryghedsscanning mest fordi jeg ikke kender min rigtige termin og jeg er førstegangs så jeg vil gerne følge med på nettet med vægt, udseende, størrelse og det der.. men jeg kan ikke finde ud af om hvor jeg kan henne? (Vi bor på lolland) - koster det egentlig noget? Ligger tæt på at være omkring 5+5 i dag, så jeg ville vel snart kunne? hvis ja, hvor langt skal jeg så være? er så bange for spontan abort så vil selvf også gerne vide der er noget da jeg kun har en smule menssmerter.. thats it.. håber nogen kan besvare! 

Ved ikke om i har klinikker til det, men her hos os giver man 500,- 

vi skal være minimum i uge 7 ihvertfald (:

Anmeld

21. december 2014

l.kjoeller

vsimonev skriver:

God aften 

Prisen  er somregel 500 kr eller deromkring.  Vil anbefale dig at vente til 7+0 . Så burde du kunne  se et fint hjerte slå og du ser væsentlig  mere end 6+0 eksempelvis 

Anmeld

21. december 2014

vsimonev

l.kjoeller skriver:

Prisen  er somregel 500 kr eller deromkring.  Vil anbefale dig at vente til 7+0 . Så burde du kunne  se et fint hjerte slå og du ser væsentlig  mere end 6+0 eksempelvis 

Ved du hvor man kan henne? (:

Anmeld

21. december 2014

l.kjoeller

vsimonev skriver:

Ved du hvor man kan henne? (:

Ved ikke  om man kan på lolland desværre 

Anmeld

21. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Stort tillykke med graviditeten!

i Kbh er der mange steder. Ellers er der storkereden omkring Slagelse. Der fik vi kønsscanning. Vi fik lavet ts i Kbh men kan desværre ikke huske navnet. Typisk. Gav 400. Blev scannet svarede til 8+0. Så fine billeder og kunne tydeligt se at baby prøvede at nå fødderne. 

Jo længere I kan vente(i forhold til 6+0) jo mere kan I se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.