Erfaringer søges, Gravid efter ICSI, lutinus,hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.287 visninger
6 svar
2 synes godt om
21. december 2014

Holst85

Jeg ville høre jer smukke kvinder som er blevet gravid efter en ICSI behandling, fik i også stikpillen lutinus og havde i også lidt brunligt udflåd. 

Jeg er i uge 5+4 og har stadig brunligt udflåd. nogle siger jeg ikke skal være bekymret da det er normalt. Hvordan skal jeg forholde mig. Har ikke haft det klumpet eller smerter.

Må da ærlig indrømme at jeg er nervøs til scanningen d.30 december om der er en lille spire.. 

ku være dejligt hvis nogle ku komme med deres historie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

l.kjoeller

Jeg ville høre jer smukke kvinder som er blevet gravid efter en ICSI behandling, fik i også stikpillen lutinus og havde i også lidt brunligt udflåd. 

Jeg er i uge 5+4 og har stadig brunligt udflåd. nogle siger jeg ikke skal være bekymret da det er normalt. Hvordan skal jeg forholde mig. Har ikke haft det klumpet eller smerter.

Må da ærlig indrømme at jeg er nervøs til scanningen d.30 december om der er en lille spire.. 

Jeg fik en anden stikpille. Men blødte  ikke. Kan godt forstå din nervøsitet.  Da jeg aborterede startede det med brunt udflåd men tog hurtigt til til blod så prøv at holde fast i positive  tanket indtil. 

Anmeld

21. december 2014

Holst85

Jeg tænker positivt og ringer til læge i morgen.. Smiler.. 

Jeg håber den lille spire bliver til noget.. 

Anmeld

21. december 2014

Stabel

Holst85 skriver:

Jeg fik lutinus ( savner dem bestemt ikke) jeg havde meget udflåd, dog ingen brunt, det var mere lidt som at tisse i bukserne og så kom der en masse hvid snask, jeg synes ikke at trusse indlæg var nok til at undgå våde bukser, så brugte bind ( de billigste) når jeg gik på arbejde.

Stikker du dem op med den der "pind" der er med, eller bruger du bare en finger? Jeg gav dem en klat glidecreme og stak dem op med en finger.  Har læst et eller andet sted at den der indførings "pind" kan give rifter.

Anmeld

21. december 2014

Holst85

Stabel skriver:

Jeg fik lutinus ( savner dem bestemt ikke) jeg havde meget udflåd, dog ingen brunt, det var mere lidt som at tisse i bukserne og så kom der en masse hvid snask, jeg synes ikke at trusse indlæg var nok til at undgå våde bukser, så brugte bind ( de billigste) når jeg gik på arbejde.

Stikker du dem op med den der "pind" der er med, eller bruger du bare en finger? Jeg gav dem en klat glidecreme og stak dem op med en finger.  Har læst et eller andet sted at den der indførings "pind" kan give rifter.

Bruger pinden, så håber jeg bare på at det brune udflåd er fra resterne af mit mensesblod eller rifter fra pinden, for næj der er meget snask med. 

Nogle gange føles det som om man står og tisser..bruger også selv bind for trusseindlæg er ikke nok.. 

Er du selv blevet gravid ??

Anmeld

21. december 2014

Stabel

Holst85 skriver:

Bruger pinden, så håber jeg bare på at det brune udflåd er fra resterne af mit mensesblod eller rifter fra pinden, for næj der er meget snask med. 

Nogle gange føles det som om man står og tisser..bruger også selv bind for trusseindlæg er ikke nok.. 

Er du selv blevet gravid ??

Ja jeg blev gravid efter 1. IVF forsøg er nu 13+2 

Anmeld

21. december 2014

Holst85

Fedt tillykke med det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.