Hjælp vi er skilt , han driver mig til vanvid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.709 visninger
12 svar
3 synes godt om
21. december 2014

Anonym trådstarter

Vi er skilt og det er ikke gået op for ham endnu 

han siger han vil se børnene hver dag eller hver anden dag og vil komme her hos mig og putte dem og sove med dem da de ikke skal glemme ham ... 

Han vil også ha alle hans gaver plus vielsesringen ... Kan han tillade sig det ? 

Han er desuden rasende over jeg har slettet ham fra facebook... Mærkeligt! 

Han er sur og skifter humøre konstant ... 

Hva skal jeg gør ? Han er her konstant og vil ikke gå da han siger jeg er egoist og tager børnene fra ham..

ku jeg aldrig finde på da børnene har behov for både deres mor og far 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

han siger han vil se børnene hver dag eller hver anden dag og vil komme her hos mig og putte dem og sove med dem da de ikke skal glemme ham ... 

Han vil også ha alle hans gaver plus vielsesringen ... Kan han tillade sig det ? 

Hva skal jeg gør ? Han er her konstant og vil ikke gå da han siger jeg er egoist og tager børnene fra ham..

Så må i vel i statsamtet og få lavet en f.eks 7/7 ordning, du kan da heller ikke være tjent med at have ham rendende tit når i er skilt 

Monica 

Anmeld

21. december 2014

Jj1709

Jeg ville blive sindssyg hvis min Eks kom rendende hele tiden.. 

Har du mulighed for at aftale bestemte dage med ham, hvor han kunne have børnene? Sæt dig ned og forklar ham at du er træt af at han skal være ved "dig" hele tiden, og at han gerne må se børnene, men at som alle andre der er skilt, kan det ikke blive hverdag, pointer at du godt kan forstå det er svært for ham, men at det desværre er et af vilkårene ved at være skilt.. 

Anmeld

21. december 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Tror du skal tage en snak med ham om at det ikke er sundt for jeres børn at han hele tiden er tilstede. I bor ikke sammen mere, og det er også noget de skal vænne sig til. 

Anmeld

21. december 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker også at i er nød til at tage i statsamtet og få lavet en skriftlig aftale! Vh stine

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om I har prøvet at snakke sammen omkring hvordan tingene skal være nu hvor I er skilt. Hvis ikke, så skal I prøve det, før I tager hjælp i brug.

Du er nød til at forklare ham at han gør børnene snotforvirret, når han kommer hele tiden, men aldrig er der om morgenen, eller til mange andre ting.
De vil ikke forstå at han er flyttet, at I ikke er sammen mere, når han hele tiden er der.

At han selvfølgelig kan se sine børn, men så må det være bestemte dage hvor han har det, for det kan ikke være hverdag..
Og hvis han ikke stopper med at komme uanmeldt hele tiden, må du melde ham for chikane(Ej måske lidt voldsomt, men jeg ville føle det sådan hvis min ex blev ved med at møde op, når jeg ikke ville have det)

Han er nød til at lære at det han gør bare ikke er ok, og det skal stoppe, for det ender med at gå udover børnene.

Men hvis det ikke lykkedes at snakke, så afsted til SF med jer, for så kan han ikke gøre noget.

Og skriv ned hvor gang han kommer forbi, hvad han siger/gør.

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg ved ikke om I har prøvet at snakke sammen omkring hvordan tingene skal være nu hvor I er skilt. Hvis ikke, så skal I prøve det, før I tager hjælp i brug.

Du er nød til at forklare ham at han gør børnene snotforvirret, når han kommer hele tiden, men aldrig er der om morgenen, eller til mange andre ting.
De vil ikke forstå at han er flyttet, at I ikke er sammen mere, når han hele tiden er der.

At han selvfølgelig kan se sine børn, men så må det være bestemte dage hvor han har det, for det kan ikke være hverdag..
Og hvis han ikke stopper med at komme uanmeldt hele tiden, må du melde ham for chikane(Ej måske lidt voldsomt, men jeg ville føle det sådan hvis min ex blev ved med at møde op, når jeg ikke ville have det)

Han er nød til at lære at det han gør bare ikke er ok, og det skal stoppe, for det ender med at gå udover børnene.

Men hvis det ikke lykkedes at snakke, så afsted til SF med jer, for så kan han ikke gøre noget.

Og skriv ned hvor gang han kommer forbi, hvad han siger/gør.

Ja du har ret 

men han er skør tror jeg nu går han rundt og siger at vi skal være sammen igen og han blir ved ... 

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja du har ret 

men han er skør tror jeg nu går han rundt og siger at vi skal være sammen igen og han blir ved ... 

Det er sådan lidt starten på stalker. For han kan ikke fatte at han ikke bare kan komme anstigende når det passer ham, især når du ikke har det godt med det. Det skal man jo respektere. Hvilket han ikke gør, og så ville jeg faktisk ringe måske til politiet, bare for at høre hvornår det er chikane.

Det er jo heller ikke fór børnene at have en mor, der ikke har det godt i sit eget hjem, især når faren er skyld i det.

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det er sådan lidt starten på stalker. For han kan ikke fatte at han ikke bare kan komme anstigende når det passer ham, især når du ikke har det godt med det. Det skal man jo respektere. Hvilket han ikke gør, og så ville jeg faktisk ringe måske til politiet, bare for at høre hvornår det er chikane.

Det er jo heller ikke fór børnene at have en mor, der ikke har det godt i sit eget hjem, især når faren er skyld i det.

Det værste er at han ved han er skyld i alt det her .. Men han holder fast 

Anmeld

21. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det værste er at han ved han er skyld i alt det her .. Men han holder fast 

Det er fordi han ved at han kan. At du ikke gøre noget. Han kan styre dig, og det udnytter han. Derfor skal du træde i karaktere og være stærk, for dine børns skyld. De skal ikke vokse op og lære at det er ok at far/manden behandler mor/konen på den måde, som han gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.