Anonym skriver:
Vi er skilt og det er ikke gået op for ham endnu
han siger han vil se børnene hver dag eller hver anden dag og vil komme her hos mig og putte dem og sove med dem da de ikke skal glemme ham ... 
Han vil også ha alle hans gaver plus vielsesringen ... Kan han tillade sig det ?
Han er desuden rasende over jeg har slettet ham fra facebook... Mærkeligt!
Han er sur og skifter humøre konstant ...
Hva skal jeg gør ? Han er her konstant og vil ikke gå da han siger jeg er egoist og tager børnene fra ham..
ku jeg aldrig finde på da børnene har behov for både deres mor og far
Jeg ved ikke om I har prøvet at snakke sammen omkring hvordan tingene skal være nu hvor I er skilt. Hvis ikke, så skal I prøve det, før I tager hjælp i brug.
Du er nød til at forklare ham at han gør børnene snotforvirret, når han kommer hele tiden, men aldrig er der om morgenen, eller til mange andre ting.
De vil ikke forstå at han er flyttet, at I ikke er sammen mere, når han hele tiden er der.
At han selvfølgelig kan se sine børn, men så må det være bestemte dage hvor han har det, for det kan ikke være hverdag..
Og hvis han ikke stopper med at komme uanmeldt hele tiden, må du melde ham for chikane(Ej måske lidt voldsomt, men jeg ville føle det sådan hvis min ex blev ved med at møde op, når jeg ikke ville have det)
Han er nød til at lære at det han gør bare ikke er ok, og det skal stoppe, for det ender med at gå udover børnene.
Men hvis det ikke lykkedes at snakke, så afsted til SF med jer, for så kan han ikke gøre noget.
Og skriv ned hvor gang han kommer forbi, hvad han siger/gør.