Ja det var med finanskrisen som begrundelse. Jeg er heller ikke fyret sådan rigtigt, jeg er stadig ansat, men de har ikke nogen timer at give mig, da der ikke er noget at lave. Han sige så, at han vil ringe hver 14 dag og sige, om der måske kommer noget. Men det er jeg altså ikke interesseret i, som jeg ser det, er det kun en løsning han har fundet på, for at få mig til at sige op. Jeg er desværre ikke i en fagforening, og der er heller ikke noget at komme efter rent kontraktsmæssigt, for jeg er kun ansat på tidsbegrænset kontrakt. Så desværre. Det gjorde mig heller ikke særlig meget indtil jeg mødte idag, på min sidste dag som jeg ser det, og så siger han, at han har fortalt, at jeg nok ikke kommer mere til alle de andre, og så siger han: "Og det var der ingen, der græd over." Og griner, som om det skulle være sjovt. Nu står vi her og får en del økonomiske problemer, fordi jeg ikke får nogen løn, og så gør han grin med situationen og samtidig får det til at lyde som om, at de alligevel ikke kommer til at savne mig. Ja jeg er godt gal i skralden, og glæder mig til at få fri, og så gider jeg ikke komme tilbage igen. Jeg skal nok finde noget andet, og heldigvis kommer SU'en også snart.
Anmeld