Hellere ikke denne gang! ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
10 svar
1 synes godt om
21. december 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen i stuerne! 

Så har vi været igennem vores 3. forsøg med insiminering & er igen begyndt at bløde, så denne gang lykkes det hellere ikke  

Syntes godt nok det er ved at være hårdt - man håber hver eneste gang & bliver så ked af det hver gang det ikke lykkes!    

Vi skal i det nye år til samtale på OUH omkring vores videre forløb & håber inderligt det vil lykkes snart  

To års kamp - ved godt nogle har prøvet længere tid en os, men hold op hvor er det hårdt alligevel og alle de hormoner man fylder i kroppen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

friis

Anonym skriver:

Godmorgen i stuerne! 

Så har vi været igennem vores 3. forsøg med insiminering & er igen begyndt at bløde, så denne gang lykkes det hellere ikke  

Syntes godt nok det er ved at være hårdt - man håber hver eneste gang & bliver så ked af det hver gang det ikke lykkes!    

Vi skal i det nye år til samtale på OUH omkring vores videre forløb & håber inderligt det vil lykkes snart  

To års kamp - ved godt nogle har prøvet længere tid en os, men hold op hvor er det hårdt alligevel og alle de hormoner man fylder i kroppen!

Jeg havde også almindelig mens denne gang , men ser ud til den er der alligevel . Skal scannes på tirsdag  

Anmeld

21. december 2014

Nettemor

21. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Godmorgen i stuerne! 

Føler med dig. Kan  godt huske hvor hårdt det er. Fandt lettelse i at overgå til icsi metoden og der blev vi gravid i 1 hug. Håber det lykkes for jer 

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

friis skriver:

Jeg havde også almindelig mens denne gang , men ser ud til den er der alligevel . Skal scannes på tirsdag  

Okay de andre to gange har jeg også testet, men tænkte det ikke var nødvendigt denne gang, da jeg jo er begyndt at bløde & har her til morgen begynde ondt i maven som jeg plejer ved mine blødninger! 

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Føler med dig. Kan  godt huske hvor hårdt det er. Fandt lettelse i at overgå til icsi metoden og der blev vi gravid i 1 hug. Håber det lykkes for jer 

Åh hvor dejligt for jer 

Håber også de nye forsøg vil virke, nyt år også skal alting forhåbenligt nok gå - selvom det er svært at holde modet oppe, på disse dage 

Men håber vi er ligeså heldige som jer 

Anmeld

21. december 2014

l.kjoeller

Åh hvor dejligt for jer 

Håber også de nye forsøg vil virke, nyt år også skal alting forhåbenligt nok gå - selvom det er svært at holde modet oppe, på disse dage 

Men håber vi er ligeså heldige som jer 

Alt er muligt.  Et sågar  blevet spontan  gravid med en lillebror eller  lillesøster.  Sig højt for dig selv "jeg skal nok blive gravid" mange gange dagligt.  Lyder  dumt men jo flere gange hjernen hører det tror  den på det og du vil automatisk  få troen på det. Tror jeg har meget at sige. Og det  brugte jeg 

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Alt er muligt.  Et sågar  blevet spontan  gravid med en lillebror eller  lillesøster.  Sig højt for dig selv "jeg skal nok blive gravid" mange gange dagligt.  Lyder  dumt men jo flere gange hjernen hører det tror  den på det og du vil automatisk  få troen på det. Tror jeg har meget at sige. Og det  brugte jeg 

Jeg har ellers fået afvide man ikke må tænke for meget over det? Da "kroppen så ikke vil lystre" 

Håber 2015 bliver vores år! 

Anmeld

21. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg har ellers fået afvide man ikke må tænke for meget over det? Da "kroppen så ikke vil lystre" 

Håber 2015 bliver vores år! 

Meningen  med at gøre det er at du overbeviser hjernen  om det nok skal lykkes så du derfor slapper  af og ikke tænker over det  så er den afslappede  effekt du opnår selvom man  skulle  tro det modsatte 

Anmeld

21. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Meningen  med at gøre det er at du overbeviser hjernen  om det nok skal lykkes så du derfor slapper  af og ikke tænker over det  så er den afslappede  effekt du opnår selvom man  skulle  tro det modsatte 

Nåh på den måde, må jeg afprøve 

Havde ellers håbet på julemirakler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.