Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad siger i til de to test jeg har tager henholdsvis idag og igår? Er så meget i tvivl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad siger i til de to test jeg har tager henholdsvis idag og igår? Er så meget i tvivl
Du er allerede gået ind i det nye år, kan jeg se
Jeg kan sagtens se en ekstra streg. Forsigtigt tillykke.
cwl skriver: Du er allerede gået ind i det nye år, kan jeg se Jeg kan sagtens se en ekstra streg. Forsigtigt tillykke.
Ja det opdagede jeg også da jeg havde lavet den
tak skal du have kan ikke finde ud af om det er en skyggestrege eller om den er tydlig nok
Anonym skriver: Ja det opdagede jeg også da jeg havde lavet den tak skal du have kan ikke finde ud af om det er en skyggestrege eller om den er tydlig nok
Den er tydelig nok test nr. 2 i hvert fald.
Se min den første.
cwl skriver: Den er tydelig nok test nr. 2 i hvert fald. Se min den første.
Tak skal du have det er jeg glad for at du syntes
Den er go nok!! Og hvis det er så test igen om er par dage!!
Sådan her så mine ud!! Og er idag 6+2
MT86 skriver: Den er go nok!! Og hvis det er så test igen om er par dage!! Sådan her så mine ud!! Og er idag 6+2
Tak skal du have var bare så usikker på om den var tydelig nok, eller om det "bare" var en skyggestreg skal til læge i morgen og have det bekræftet
Anonym skriver: Tak skal du have var bare så usikker på om den var tydelig nok, eller om det "bare" var en skyggestreg skal til læge i morgen og have det bekræftet
Go tur til lægen!! Er sikker på du går derfra med det største smil!!
hvor langt vil du være henne??
MT86 skriver: Go tur til lægen!! Er sikker på du går derfra med det største smil!! hvor langt vil du være henne??
Imorgen er jeg 4 uger henne
Tak skal du have, det er også den følelse jeg håber på at gå derfra med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128