Lidt fra os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Karo

Vores interenet virker desværre ikke i øjeblikket. Der har været så mange problemer med det, og hver gang vi har henvendt os til telia, sker der bare ingenting. Derfor har Martin nu afmeldt vores internet og bestilt nyt hos yousee men først fra mandag d. 7. september. Så derfor har jeg ikke lige fulgt så meget med herinde. Vi rejser en uge til Cannes på søndag med Martins forældre, hans bror og brorens kæreste. Det er svigerfamilien der invitere da Martins far bliver 50 i år, og syndes derfor at han ville fejre det med os med en lille mini ferie, og det klager vi bestemt ikke over ?

Ellers går det fint her. Maven vokser godt til, kvalmen bliver mindre og mindre for hver dag og Marcus er bare en engel. Han er bare så glad for sin vuggestue og er bare altid i godt humør, så det er jo bare dejligt. Vi kommer hjem fra ferie d. 6. september og d. 7. september skal jeg til nf scanning og det glæder jeg mig bare helt vildt til. Det bliver dejligt ikke at skulle gå og tænke på om babyen er ok.

En lille update herfra.

Katja 11 +4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Barbamama

Hej
Jeg HAVDE godt nok undret mig over hvor du blev af
Dejligt at høre fra dig igen!!! Det er da dejligt at kvalmen er på retur.
Ja det bliver vildt spændende at se den lille for første gang. Jeg kan huske at vi slet ikke tænkte på "alvoren" i nf-scanningen. Vi glædede os bare helt vildt til at se den

Anmeld

28. august 2009

Karo

michella80 skriver:

Hej
Jeg HAVDE godt nok undret mig over hvor du blev af
Dejligt at høre fra dig igen!!! Det er da dejligt at kvalmen er på retur.
Ja det bliver vildt spændende at se den lille for første gang. Jeg kan huske at vi slet ikke tænkte på "alvoren" i nf-scanningen. Vi glædede os bare helt vildt til at se den

Det har også bare været træls ikke at kunne følge med i hvad i andre går og laver, men jeg tager da lige af og til et smut ind og kigger mens jeg er på arbejde, når jeg lige kan få tid til det.

Jeg glæder mig også bare til at se den, men mest til at få at vide at den forhåbenlig er ok. Ved ikke hvorfor men det bekymrer jeg mig meget om denne gang.

Anmeld

29. august 2009

Barbamama

Karo skriver:

Det har også bare været træls ikke at kunne følge med i hvad i andre går og laver, men jeg tager da lige af og til et smut ind og kigger mens jeg er på arbejde, når jeg lige kan få tid til det.

Jeg glæder mig også bare til at se den, men mest til at få at vide at den forhåbenlig er ok. Ved ikke hvorfor men det bekymrer jeg mig meget om denne gang.

Okay,... Ja så er det godt I snart skal se den. Jeg håber da ikke der er noget.... Men ja hvis man først har fået en grim tanke ind i hovedet kan det være svært at slippe den. Så bliver man bare NØDT TIL at se sin baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.