Gravid og akne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2014

Ka1994

Jeg har døjet med akne i 1,5 år nu og er i 7 uge af min graviditet. 

Vil høre om der er nogen der har haft samme problem og om de har erfaring med nogle gode cremer som man må bruge under graviditeten som kan få bugt med akne eller bare reducere det? 

Håber i kan hjælpe mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

Sissel

Jeg har brugt skinoren (creme), som er ordineret af lægen. Og eucerin (creme og vask), som kan købes på apoteket..

Anmeld

21. december 2014

Ka1994

Sissel skriver:

Jeg har brugt skinoren (creme), som er ordineret af lægen. Og eucerin (creme og vask), som kan købes på apoteket..

Hvordan virkede det på dig? 

Anmeld

21. december 2014

Sissel

Jeg begyndte faktisk på dem næsten lige da jeg blev gravid.. Så om det er behandlingen eller graviditeten skal jeg ikke kunne sige.. Men min hud er ihvertfald hvid som sne 

Anmeld

21. december 2014

Ka1994

Sissel skriver:

Jeg begyndte faktisk på dem næsten lige da jeg blev gravid.. Så om det er behandlingen eller graviditeten skal jeg ikke kunne sige.. Men min hud er ihvertfald hvid som sne 

Tak for svaret 

Anmeld

21. december 2014

2babygirls

Ka1994 skriver:

Jeg har døjet med akne i 1,5 år nu og er i 7 uge af min graviditet. 

Vil høre om der er nogen der har haft samme problem og om de har erfaring med nogle gode cremer som man må bruge under graviditeten som kan få bugt med akne eller bare reducere det? 

Håber i kan hjælpe mig ?

Her hjalp intet, fra jeg begyndte på projekt baby til jeg var færdig med at amme lignede jeg en teenager  og siden da har min hud haft lidt svært ved at indse at jeg er 30 og ikke skal have bumser mere 

men vask, rens og creme 2 gange dagligt, i dyrt/billigt produkter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.