Hjælp! Kan man tage et billigere præparat? Icsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
12 svar
2 synes godt om
20. december 2014

Mette0105

Vi skal i gang med vores føresre icsi forsøg til januar , men har et spørgsmål ang. Homonerne man skal tage, jeg er medlem af Danmark - så kan få 50% af den billigste præparat.. 

Men en så er mit spørgsmål : er det billigeste præparat ligeså godt som det dyreste .. 

Nogle som har erfaring??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

l.kjoeller

Oftest tror  jeg det er. Mener jeg tog de billigste.  Men prøv at hør din klinik 

Anmeld

20. december 2014

Mette0105

l.kjoeller skriver:

Oftest tror  jeg det er. Mener jeg tog de billigste.  Men prøv at hør din klinik 

Herlev  råder en til de originale .. 

Anmeld

20. december 2014

Holst85

Jeg tog det originale, og ud af næsten 3000kr fik jeg 1700kr tilbage fra Danmark og fik også kroniker tilskud som klinikken søgte om, så nu når jeg skal ha noget på apoteket på recept koster det mig ikke noget da jeg har brugt det hele i egen betaling.

og jeg var også igennem ICSI, dog to gange hormon behandlinger da første gang fik jeg ikke sat æg op, så anden gang fik jeg ægløsningssprøjten og lutinus stikpiller gratis.

Anmeld

20. december 2014

Mette0105

Holst85 skriver:

Jeg tog det originale, og ud af næsten 3000kr fik jeg 1700kr tilbage fra Danmark og fik også kroniker tilskud som klinikken søgte om, så nu når jeg skal ha noget på apoteket på recept koster det mig ikke noget da jeg har brugt det hele i egen betaling.

og jeg var også igennem ICSI, dog to gange hormon behandlinger da første gang fik jeg ikke sat æg op, så anden gang fik jeg ægløsningssprøjten og lutinus stikpiller gratis.

Okay jeg forstår bare på Danmark at man ikke får noget tilbage på originale præparater ?:/ 

Anmeld

20. december 2014

mpr

I et behandlings forløb ville jeg aldrig i mit liv bede om et billigere præperart end det min gynækolog har givet mig recept på.. Jeg vil simpelthen ikke løbe risikoen og sådan har jeg egentlig altid haft det og kan blive voldsom sur hvis apoteket ikke har den orginale og jeg bliver tvunget til at få den billige (er dog ikke sket under behandling endnu, men kun med normale recepter) 

Anmeld

20. december 2014

l.kjoeller

Mette0105 skriver:

Herlev  råder en til de originale .. 

Ok. Så ville jeg følge det 

Anmeld

20. december 2014

Holst85

Mette0105 skriver:

Okay jeg forstår bare på Danmark at man ikke får noget tilbage på originale præparater ?:/ 

Som sagt fik jeg altså 1700kr tilbage fra Danmark og venter flere penge da jeg også får tilskud på min akupunktur jeg fik før ÆO

så tag du de originale medicin. 

Pøj pøj til jer

Anmeld

20. december 2014

pussekat

hejsa

de vil have man tage det originale da de se mere i det jeg vil ikke køve det billde da 

fra en som det ikke lykke for 

Anmeld

20. december 2014

tweety2060

Nogle klinikker skriver ar det skal være originale. .. 

Men på apoteket fortalt hun mig at det eneste er at det er pakket i udlandet mem indholdet er det samme!  

Jeg fik det dyre i første behandling ig fik en dejlig pige som er 4 år nu

Og sidste gang det billige og har en søn på 4 mdr. 

Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.