Mangler hurtigt svar!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Emmaskatten

Hej allesammen..
Håber nogen lige kan give et hurtigt forslag til hvad jeg skal gøre...
I aften (onsdag) skal Emma passes et par timer hjemme hos farmor og farfar for at vænne hende til at blive passet...(hun er knap 7 mdr.)
Hvordan ville i gribe det an????Skal man bare forsvinde når hun er mest beskæftiget uden hun opdager det eller skal man sige farvel og al det der????Det er jo kun for en time eller halvanden!!!!
Håber på lidt hurtigt respons..
Knus fra os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Valle81

Emmaskatten skriver:

Hej allesammen..
I aften (onsdag) skal Emma passes et par timer hjemme hos farmor og farfar for at vænne hende til at blive passet...(hun er knap 7 mdr.)
Hvordan ville i gribe det an????Skal man bare forsvinde når hun er mest beskæftiget uden hun opdager det eller skal man sige farvel og al det der????Det er jo kun for en time eller halvanden!!!!
Knus fra os

Hejsa,

Jeg vil anbefale at sige farvel, så hun lærer det at der bliver sagt farvel betyder at du går, men at du kommer igen.

Jo yngre hun er jo bedre er det er behynde at printe det ind i hende, da hun jo så lærer hurtigere at der ikke er noget "farligt" i at mor går:0) For hun kommer igen.

Men et hurtigt farvel og et kys på kinden og så ud af døren:0)

Anmeld

26. august 2009

Pia

I skal helt sikkkert sige farvel til hende og så lad hende se i går.
Og mens i siger farvel gør i hende også opmærksom på, at i snart kommer tilbage igen.

På den måde bliver hun ikke pludselig overrasket over og finde ud af at mor og far er gået..
Så har hun set jer gå og selvom hun evt græder lidt, så har i gjort hende opmærksom på, at i snart kommer tilbage..

Sådan har vi altid gjort det og med stor succes hver gang.

Kh Pia.

Anmeld

26. august 2009

mortil(nichlasogmathias)

Emmaskatten skriver:

Hej allesammen..
Knus fra os

jeg ville give et kys og sige vi ses... ingen lange scener.. og når du først er ude af døren må du ikke gå ind igen, for så tror hun jo bare at du kommer tilbage.. held og lykke med det... hun skal nok hygge sig...

Anmeld

26. august 2009

Sweet1978

Enig sig tydeligt farvel og jeg ville ikke vente til hun var beskæftiget gør det i løbet af 5-10 minutter for sådan bliver det i dp, der får du altså ikke lov til at være der til du er tryg ved at gå, barnet skal ikke vænne sig til mor er en del af dp fik jeg at vide.

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Jeg plejer at sige farvel og sige jeg kommer igen...

Anmeld

26. august 2009

Honningblomst

Sig farvel og lad hende se du går..det ville jeg gøre..

En anden ting er at jeg ikke tror på at man behøver at øve det med børn...det kommer så meget an på hvordan barnet er og hvilken alder det har om det kan klare at være sepereret fra mor mere eller mindre. Hun kan være god til det nu og omkring 10-12 mdrs. alderen så bliver det sikkert svært.

Men altså, hvis mor og bedsteforældre har brug for det eller lyst til det, så er det da en super idé...men at øve det, det tror jeg ikke du behøver..

Knus Eva..

Anmeld

26. august 2009

Emmaskatten

Tak for nogle hurtige svar!!!!er så spændt på at se hvordan det går da hun aldrig er blevet passet før + hun er ved at få tænder så hun er godt pylret!!!!!
hmmmm er så spændt så spændt....

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Emmaskatten skriver:

Tak for nogle hurtige svar!!!!er så spændt på at se hvordan det går da hun aldrig er blevet passet før + hun er ved at få tænder så hun er godt pylret!!!!!
hmmmm er så spændt så spændt....

Held og lykke med det... :O)

Anmeld

26. august 2009

Janep

jah sig farvel som de andre siger

jeg spurte selv min sp ad om det samme da vi sku ha hannah passet for første gang og hun fraråede mig i at gå uden hun ser det.

i starten sagde vi farvel og vinkede når vi så gik i haven eller sådan så hun vidste det betød vi gik. og hun blev da os riiigtig ked første gang hun blev passet. men der er jo ikk meget at gøre end at prøve igen og så er det jo heldigt det ikke er så lang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.