Bliver sindsyg, må ha taget en blodprøve..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
8 svar
4 synes godt om
20. december 2014

Holst85

Tror jeg må tage en blodprøve på mandag..

jeg synes der er lang tid til d.30 december hvor jeg skal scannes.. Har taget endnu en test for kan det nu være helt sikkert.. 

Jeg blødte jo for 1,5 uge siden.. Har morgenkvalme, følsom over for lugte, tisser hyppigere, er træt.. Men tænker måske min krop driller mig eller kan jeg virkelig godt begynde at glæde mig over spunken i maven, er jo bange for at blive skuffet igen som for 1,5 uge siden.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

Holst85

Er der nogle der har haft det sådan her,..

Anmeld

20. december 2014

A. Nonymsen

Holst85 skriver:

Tror jeg må tage en blodprøve på mandag..

jeg synes der er lang tid til d.30 december hvor jeg skal scannes.. Har taget endnu en test for kan det nu være helt sikkert.. 

Jeg blødte jo for 1,5 uge siden.. Har morgenkvalme, følsom over for lugte, tisser hyppigere, er træt.. Men tænker måske min krop driller mig eller kan jeg virkelig godt begynde at glæde mig over spunken i maven, er jo bange for at blive skuffet igen som for 1,5 uge siden.. 

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstå? Har du været ude for noget skidt siden du vil havde taget blodprøve?

i mine øjne er de da rigtig flot positive...

Anmeld

20. december 2014

Holst85

For 6 år siden fik jeg en spontan abort i uge 8. Og fordi jeg er i fertilitets behandling og var negativ på test dagen, vidste jeg at de ville spørge om blodprøve når jeg ringede ind.

og ganske rigtigt så spurgte de og ku så sige den var positiv.. 

Jeg er så bange for at der intet er at se på scanningen d.30 december.. Er så nervøs 

Anmeld

23. december 2014

Holst85

Skøre kvinde der igen måtte bekræftes i at jeg var gravid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2014

L-Mortil3

Holst85 skriver:

Skøre kvinde der igen måtte bekræftes i at jeg var gravid 

Ja så fåes de ikke mere positive 

Anmeld

23. december 2014

Holst85

Jeg er bare bange for at jeg har hormonet i kroppen, blødte jo d.8/12 ��

derfor det er lidt uvirkelig.. 

Anmeld

23. december 2014

Kløver

hvad jeg kan se er der fin udvikling og en blodprøve kan ikke nå at give bedre svar inden scanningen, da der skal tages 2 med mellemrum, for at se udviklingen 

jeg ville roligt sige at den er der 

Anmeld

23. december 2014

Holst85

Har jo fået taget blodprøve for 8 dage siden. Så ville man jo ku se udvikling i det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.