mærker ikke så meget liv mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
12 svar
7 synes godt om
20. december 2014

mor_til_L

Hej piger ..

Jeg er i uge 38+2 .. Jeg synes ikke at jeg mærker så meget liv mere  .. Jeg mærker kun lidt om morgen.. Er det noget jeg burde være nervøs for? og er der andre der har prøvet det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

1977

Profilbillede for 1977
Siss89 skriver:

Hej piger ..

Jeg er i uge 38+2 .. Jeg synes ikke at jeg mærker så meget liv mere  .. Jeg mærker kun lidt om morgen.. Er det noget jeg burde være nervøs for? og er der andre der har prøvet det ? 

Drik et glas iskoldt vand. Det plejede at hjælpe her, når han ikke havde været i sving længe. Hvis ikke det hjælper, så ring til fg 

Anmeld

20. december 2014

mor_til_L

Jeanne skriver:

Drik et glas iskoldt vand. Det plejede at hjælpe her, når han ikke havde været i sving længe. Hvis ikke det hjælper, så ring til fg 

Det vil jeg prøve . 

Tak for svar  

Anmeld

20. december 2014

1977

Profilbillede for 1977
Siss89 skriver:

Det vil jeg prøve . 

Tak for svar  

Glemte en smiley før (er lige kommet hjem fra job) �� sov godt 

Anmeld

20. december 2014

lillespir26

Har læst mig til at jo længer du kommer på termin jo mindre mærke du pga pladsmangel så længe du mærker lidt liv hverdag på samme måde ca er det ret normalt og tænk over at de hele vejen igennem vi have dage hvor de slapper mere af end andre men det kan ikke skade at ringe til føde,indtagelsen og evt få kørt en ctg. 

Anmeld

20. december 2014

TL89

Du kan også prøve at ligge på ryggen og puffe / prikke lidt til maven. Det hjælper nogle gange her

Anmeld

20. december 2014

l.kjoeller

Siss89 skriver:

Hej piger ..

Helt normalt.  Pladsen er trang nu og den lille lader op til fødsel 

Anmeld

20. december 2014

mor_til_L

Tog på fg og alt var heldigvis som det skulle .. Så nu er jeg mere rolig 

Anmeld

20. december 2014

stm2812

Siss89 skriver:

Hej piger ..

Jeg er også 38+2 og mærker heller ikke meget liv mere. Men det er jo også forståeligt når man tænker på hvor trang pladsen er derinde. Jeg plejer enten at skubbe lidt til maven for at få hende igamg ellers så drikke et kold glas vand. (Slik hjælper faktisk også utrolig meget på aktiviteten

men hvis hverken vand eller det at puffe til maven hjælper, så SKAL du ringe til fødegangen.

held og lykke med den snarlige fødsel

Anmeld

20. december 2014

mor_til_L

stm2812 skriver:

Jeg er også 38+2 og mærker heller ikke meget liv mere. Men det er jo også forståeligt når man tænker på hvor trang pladsen er derinde. Jeg plejer enten at skubbe lidt til maven for at få hende igamg ellers så drikke et kold glas vand. (Slik hjælper faktisk også utrolig meget på aktiviteten

men hvis hverken vand eller det at puffe til maven hjælper, så SKAL du ringe til fødegangen.

held og lykke med den snarlige fødsel

Altid rart at høre man ikke er alene ...

men har været afsted og alt var som det skulle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.