Fuck fuck og mere fuck.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
11 svar
2 synes godt om
20. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid med barn nummer 2, og er stadig på barsel. 

Vores barn får taget billeder ved en fotograf, og har så fået taget et billede hvor teksten "jeg skal være storebror" indgår, fotografen har så valgt at smide det billede offentligt ud på hendes side på facebook, hvor jeg først så det 100 likes og 3 timer efter, skrev til hende og bad hende tage det af, hvilket hun gjorde... 

Men nu er jeg lidt nervøs for at nogle fra mit arbejde, måske endda min chef eller andre i den dur skulle have set det? Jeg har ikke oplyst min chef om graviditeten endnu! 

Nu sidder jeg og tænker burde jeg sende hende en mail?? Eller ringe på mandag og håbe hun ikke har set noget/ er blevet oplyst om noget samt er gået på ferie eller andet,  inden der kommer en mase snik snak. 

Hjælp... Hvad havde i gjort?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

EAF

Anonym skriver:

Jeg er gravid med barn nummer 2, og er stadig på barsel. 

Vores barn får taget billeder ved en fotograf, og har så fået taget et billede hvor teksten "jeg skal være storebror" indgår, fotografen har så valgt at smide det billede offentligt ud på hendes side på facebook, hvor jeg først så det 100 likes og 3 timer efter, skrev til hende og bad hende tage det af, hvilket hun gjorde... 

Men nu er jeg lidt nervøs for at nogle fra mit arbejde, måske endda min chef eller andre i den dur skulle have set det? Jeg har ikke oplyst min chef om graviditeten endnu! 

Nu sidder jeg og tænker burde jeg sende hende en mail?? Eller ringe på mandag og håbe hun ikke har set noget/ er blevet oplyst om noget samt er gået på ferie eller andet,  inden der kommer en mase snik snak. 

Hjælp... Hvad havde i gjort?? 

Av av av en bommert!  Aner ikke hvad der er at stille op, men øv med øv på! 

Anmeld

20. december 2014

M &.I

Ej det var ikke pænt gjort!

hvor langt er du henne?

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Av av av en bommert!  Aner ikke hvad der er at stille op, men øv med øv på! 

Det rigtig øv... :-(

Anmeld

20. december 2014

EAF

Anonym skriver:

Det rigtig øv... :-(

Hvad sagde fotografen? For tænker lidt at jeg som fotograf måske havde tænkt lidt over det. Det er jo ikke almindeligt at få den lavet NÅR alle har fået det at vide 

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Hvad sagde fotografen? For tænker lidt at jeg som fotograf måske havde tænkt lidt over det. Det er jo ikke almindeligt at få den lavet NÅR alle har fået det at vide 

Fotografen havde fået afvide at det skulle bruges til gave NETOP til at fortælle det med, så det ikke skulle deles før vi havde sagt det, da vi fik taget billeder sidst spurgte hun til det, og jeg sagde at vi havde fået givet billederne, men jeg manglede stadig at få fortalt mit arbejde det, så det skulle først deles når jeg havde klaret det. Og nu ses jeg med fotografen en gang om mdr, da min søn er månedsbarn frem til et år. Så det er der ingen undskyldning for, det er bare skide tarveligt og dårlig stil! 

Anmeld

20. december 2014

fo82

Anonym skriver:

Fotografen havde fået afvide at det skulle bruges til gave NETOP til at fortælle det med, så det ikke skulle deles før vi havde sagt det, da vi fik taget billeder sidst spurgte hun til det, og jeg sagde at vi havde fået givet billederne, men jeg manglede stadig at få fortalt mit arbejde det, så det skulle først deles når jeg havde klaret det. Og nu ses jeg med fotografen en gang om mdr, da min søn er månedsbarn frem til et år. Så det er der ingen undskyldning for, det er bare skide tarveligt og dårlig stil! 

Ærgerligt ja bestemt - men ligefrem tarveligt? Er du sikker på at det ikke er smuttet med ved en fejl?

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Ærgerligt ja bestemt - men ligefrem tarveligt? Er du sikker på at det ikke er smuttet med ved en fejl?

Ja det er jeg helt sikker på, da det er det eneste billede der er lagt op med teksten "sikke han glæder sig" 

nu har jeg jo skrevet med fotografen efterfølgende og det var ikke en fejl at hun havde fået lagt det op. 

Anmeld

20. december 2014

fo82

Ok - det fremgik bare ikke af tidligere indlæg... Lidt trælst når mam skal arbejde sammen om et projekt... 

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Ok - det fremgik bare ikke af tidligere indlæg... Lidt trælst når mam skal arbejde sammen om et projekt... 

Nej det gjorde det ikke, for det anså jeg ikke som vigtigt i det, det ikke er det mit spørgsmål går ud på. Jeg kunne også have nøjes med teksten "min fotograf har smidt et billede på uden min tilladelse, af min dreng med titlen ...... Arbejdet ved intet, hvad skal jeg gøre?" 

At jeg skal fortælle hvorfor jeg ved det ikke er smuttet ved en fejl, kan jeg ikke se har noget som helst med mit spørgsmål at gøre, men fred være med det.. 

Men ja det er træls. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.