Min mand er på weekend hos sine forælder uden mig, da han skal snakke med dem om noget bryllup som jeg ikke må være med til 
Jeg har siden vi flyttede til noget størrer, virkelig været i tvivl med mine føelser, nogen dage har jeg hadet ham og andre dage savnet ham og trejde dage bare været hverdag.
Nu er han så taget afsted og var virkelig i tvivl om jeg ville kunne savne ham, hvis jeg ikke gjorde det, ville jeg have genovervejet vores forhold da vi planglægger børn osv, så heller stoppe mens legen er god 
Nu tog han så afsted i går og da jeg kom hjem fra julefrokorst med klassen var han væk, jeg var bare sådan lidt, nå nu er jeg alene hele weekenden hvad skal jeg så lave. ingen føelser overhovet, savnede ham ikke, var ikke glad for han var væk, var bare neutral.
men da klokken var ca. 00.30 ringede han til mig for at sige godnat. Og der kunne jeg bare mærke at intet var det samme uden ham 
I morges ringede han og jeg savnede ham så meget at jeg græd i telefonen. Jeg elsker ham virkelig 
Siden da har jeg ofte været i kontant med ham og jeg kan mærke hverfang han ringer at jeg savner ham helt vildt.
Deter bare så dejligt at vide at jeg efter 1 år og næsten 5 måneder stadig kan savne ham ogat jeg elsker ham 
Ved ikke hvor jeg vil hen med dette, men skulle bare ud med min glæde 
Plus at jeg i dag har fundet ud af vi venter os, så nu venter jeg på han kommer hjem så han kan få nyheden at vide 
Anmeld