Når man er i tvivl :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
5 svar
1 synes godt om
19. december 2014

Anonym trådstarter

Er anonym da jeg har venner og familie herinde. 

Jeg har et problem.  Ved ikke hvem jeg skal snakke med det om. Så derfor håber jeg på lidt hjælp her fra. 

Jeg har altid elsket min kæreste rigtig højt og han betyder alt for mig. 

Problemet er dog at mine følelser for ham har ændret sig rigtig meget efter at vi har fået barn sammen. 

Føler ikke længere den samme kærlighed eller glæde ved ham  

Er meget i tvivl om hvor vidt han for mig bare er blevet til en ven. Altså at det er venskablige følelser. 

Vi har nu to ugers ferie sammen og er meget i tvivl om hvordan det kommer til at gå. :/ 

Aner ikke hvordan jeg skal finde ud af det. Vi har snakket om det flere gange nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

Anonym trådstarter

43 har læst. Men ikke en eneste kommentar? :/

Anmeld

19. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Er anonym da jeg har venner og familie herinde. 

Jeg har et problem.  Ved ikke hvem jeg skal snakke med det om. Så derfor håber jeg på lidt hjælp her fra. 

Jeg har altid elsket min kæreste rigtig højt og han betyder alt for mig. 

Problemet er dog at mine følelser for ham har ændret sig rigtig meget efter at vi har fået barn sammen. 

Føler ikke længere den samme kærlighed eller glæde ved ham  

Er meget i tvivl om hvor vidt han for mig bare er blevet til en ven. Altså at det er venskablige følelser. 

Vi har nu to ugers ferie sammen og er meget i tvivl om hvordan det kommer til at gå. :/ 

Aner ikke hvordan jeg skal finde ud af det. Vi har snakket om det flere gange nu. 

Hvor længe siden er det at du fødte?... jeg kan huske fra da jeg fik min søn, så ændrede det sig i ca. et år indtil min barsel sluttede...

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Hvor længe siden er det at du fødte?... jeg kan huske fra da jeg fik min søn, så ændrede det sig i ca. et år indtil min barsel sluttede...

Det ca. Et halvt år siden. 

Hvordan ændrede det sig hos dig? 

Btw tak for svar.

Anmeld

19. december 2014

Os&lilledig

Ens liv ændre sig og følelserne bliver nogle andre, og dem skal man måske lige lære at finde. At finde tiden og lysten til hinanden på en anden måde end før. Min kæreste og jeg sad i sommers på en trappesten og spiste sandwich sammen i solen inden vi skulle hente vores datter. Jeg nød det SÅ meget og mindes den stund.. De små stunder skal man huske at se som store og huske minde sig selv om, hvorfor man til en start forelskede sig.. Man skal dyrke kærligheden. Ellers før den ��

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Ens liv ændre sig og følelserne bliver nogle andre, og dem skal man måske lige lære at finde. At finde tiden og lysten til hinanden på en anden måde end før. Min kæreste og jeg sad i sommers på en trappesten og spiste sandwich sammen i solen inden vi skulle hente vores datter. Jeg nød det SÅ meget og mindes den stund.. De små stunder skal man huske at se som store og huske minde sig selv om, hvorfor man til en start forelskede sig.. Man skal dyrke kærligheden. Ellers før den ��

Det har du helt ret i. Altså vi har været sammen i over fem år så det ikke fordi det er forelskelsen der har lagt sig. Det en del år siden. Den dukkede dog af og til op førhen. 

Men den har ikke været der siden fødslen :/ har ikke fået suget i maven. 

Normakt kom den altid når vi var ude og spise eller på tur sammen. Men det gør det slet ikke mere. 

Vi havde massere af sex efter fødslen for at holde det igang. Men nu har vi næsten ingen sex mere.  har ikke længere den samme lyst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.