Pyrus og tidsrejsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2014

Kløver

Jeg elsker Pyrus, synes pyrus kalenderne, er fantastiske, de fanger børn og unge og barnlige sjæle. Hygge men samtidig en masse læring, og moraler. 

Jeg har været så overrasket over de beskyldninger der har været, for sidder og følger med, og synes der er en masse godt i ikke kun årets julekalender, men også de andre ( har dog kun set eventyr 1 gang og kan ikke huske den)  

er der andre end jeg, som synes det er både hyggeligt men også har læring på flere måder 

Jeg ser også tidsrejsen og synes den er mega spændende og er helt opslugt

Føler mig helt i julestemning 

hvilke kalendere ser i  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

Sandratoft

Årgangs Mor skriver:

Jeg elsker Pyrus, synes pyrus kalenderne, er fantastiske, de fanger børn og unge og barnlige sjæle. Hygge men samtidig en masse læring, og moraler. 

Jeg har været så overrasket over de beskyldninger der har været, for sidder og følger med, og synes der er en masse godt i ikke kun årets julekalender, men også de andre ( har dog kun set eventyr 1 gang og kan ikke huske den)  

er der andre end jeg, som synes det er både hyggeligt men også har læring på flere måder 

hvilke kalendere ser i  

vi ser også tidsrejsen her, den er rigtig spændende

Anmeld

19. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Årgangs Mor skriver:

hvilke kalendere ser i  

Vi har ikke fulgt med i nogen julekalender i år, for vores datter er kun 8 mor... til gengæld har jeg en søn på 7 fra tidligere, og når han er her på samvær ser vi med på hans - han ser Jullerup færgeby og Tidsrejsen...

Anmeld

19. december 2014

Kløver

Sandratoft skriver:

vi ser også tidsrejsen her, den er rigtig spændende

Ja den er og har en teori�� så spændende ��

Anmeld

19. december 2014

Kløver

Ms.Sunshine skriver:

Vi har ikke fulgt med i nogen julekalender i år, for vores datter er kun 8 mor... til gengæld har jeg en søn på 7 fra tidligere, og når han er her på samvær ser vi med på hans - han ser Jullerup færgeby og Tidsrejsen...

Dejligt, mine de ældste på 2 og 3 gider ikke, så må selv se julekalender 

Anmeld

19. december 2014

A. Nonymsen

Årgangs Mor skriver:

hvilke kalendere ser i  

Vi ser kun pyrus... Og synes folk har alt for lidt at gå op i (hvis vi snakker om de der racisme anklager osv)

synes det er for langt ude hvis man kan blive stødt over dansede flødeboller... Ved ikke hvordan man ellers skulle havde lavet dem? 

Men kan godt lide "pyrus" modsvar at skrive en klage over at TV2 viser julekalender med nisser med magiske kræfter som om de var overmennesker eller hvad det var han skrev haha jeg var ved at omkomme af grin 

MEN altså vi ser pyrus og ELSKER DET

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.