Er jeg mon gravid igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
5 svar
2 synes godt om
19. december 2014

Linkaa

Hej kvinder

Jeg blev gravid i september, men ved NF den 19/11 var der ikke liv. Den 20/11 fik jeg en udskrabning og blødte lidt i 2 uger. Herefter har jeg ikke blødt overhovedet, og haft en formodning om at have haft ÆL. Men har ikke været fulgt med blodprøver, dog har alt været normalt. Alle symptomerne forsvandt efter den første uge med blødninger, og blev helt vildt glad og i godt humør igenefter graviditssymptomerne forsvandt. 

Men nu har jeg så testet svagt positiv både den hos lægen efter kontroltiden, den 17/12 og i dag den 19/12, har fået forhøjet mavesyre, jag i lyske og maven samt humørsyge og tisser igen om natten... Nu kan jeg bare slet ikke være i mig selv over uvisheden omkring, hvorvidt det er ny graviditet... Hvad tror I?

Kh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

May86

Linkaa skriver:

Hej kvinder

Jeg blev gravid i september, men ved NF den 19/11 var der ikke liv. Den 20/11 fik jeg en udskrabning og blødte lidt i 2 uger. Herefter har jeg ikke blødt overhovedet, og haft en formodning om at have haft ÆL. Men har ikke været fulgt med blodprøver, dog har alt været normalt. Alle symptomerne forsvandt efter den første uge med blødninger, og blev helt vildt glad og i godt humør igenefter graviditssymptomerne forsvandt. 

Men nu har jeg så testet svagt positiv både den hos lægen efter kontroltiden, den 17/12 og i dag den 19/12, har fået forhøjet mavesyre, jag i lyske og maven samt humørsyge og tisser igen om natten... Nu kan jeg bare slet ikke være i mig selv over uvisheden omkring, hvorvidt det er ny graviditet... Hvad tror I?

Kh

Du kan sagtens være gravid igen. 

Havde en sa i sommer og nåede ikke engang en cyklus mere inden jeg var gravid igen 

et forsigtigt tillykke!!

Anmeld

19. december 2014

Linkaa

May86 skriver:

Du kan sagtens være gravid igen. 

Havde en sa i sommer og nåede ikke engang en cyklus mere inden jeg var gravid igen 

et forsigtigt tillykke!!

Puha jeg er helt rundtosset  Men jeg håber og håber

Anmeld

19. december 2014

BinaMor

Den er ihvertfal positiv(: forsigtigt tillykke

Anmeld

20. december 2014

Linkaa

Prøver en test i morgen tidlig igen, og så taget jeg en med på skiferie

Anmeld

21. december 2014

Linkaa

Hej piger

testede igen her til morgen, dog svagere positiv end de to andre Så jeg håber alt er ok, og det er fordi det er et andet mærke... Men det gør alligevel lidt utryg

Glædelig 4. Søndag i advent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.