For tidligt at fortælle nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.848 visninger
21 svar
19 synes godt om
19. december 2014

mor88

Hej piger

Jeg glæder mig så meget til at fortælle nyheden om vores spire(min mand er lidt mere fornuftig, for hvad nu hvis), men er det for tidligt at fortælle det til forældre/svigerforældre juleaften? 

Der vil jeg være i syvende uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

lillespir26

mor88 skriver:

Hej piger

Jeg glæder mig så meget til at fortælle nyheden om vores spire(min mand er lidt mere fornuftig, for hvad nu hvis), men er det for tidligt at fortælle det til forældre/svigerforældre juleaften? 

Der vil jeg være i syvende uge

Vi ventede til samme dag som nakkefold uge 12-13 scanning var overstået ville gerne have haft gennemscanning med så man også kunne sige kønnet men kæresten han kunne ikke holde det længere og jeg syntes også det var svært 

Anmeld

19. december 2014

BinaMor

jeg sys man skal fortælle det når man vil. imo er det noget pjat at vente. hvorfor vil man vente? hvis det pga man kan miste barnet (7-9-13)er det så en deep dark secret når man står sørgende over tabet ?

Anmeld

19. december 2014

mor88

Vi ventede til samme dag som nakkefold uge 12-13 scanning var overstået ville gerne have haft gennemscanning med så man også kunne sige kønnet men kæresten han kunne ikke holde det længere og jeg syntes også det var svært 

Er du første gangs gravid?

første gang ventede vi helt til uge 14 med at fortælle det Men denne gang er det somom jeg ikke kan få fortalt det hurtigt nok

Anmeld

19. december 2014

BinaMor

ikke at jeg sys det er fjollet andre venter. men ved mig vil jeg føle det som pjat fordi jeg gerne ville dele et evt tab med mine nærmeste

Anmeld

19. december 2014

Fru Frederiksen.

Tillykke  Det er en dejligste hemmelighed at have  

Jeg fortalte det til mine forældre, lige så snart vi vidste det.

Hvis du plejer at drikke rødvin eller andet alkohol juleaften , så kan det jo være at de gætter at du er gravid.

Selv ville jeg ikke kunne holde min mund, juleaften er da en dejlig dag/aften at afsløre det på.  

Anmeld

19. december 2014

mor88

BinaMor skriver:

jeg sys man skal fortælle det når man vil. imo er det noget pjat at vente. hvorfor vil man vente? hvis det pga man kan miste barnet (7-9-13)er det så en deep dark secret når man står sørgende over tabet ?

Det er også det jeg tænker? For jeg vil i hvertfald gerne have min mor og far får det at vide uanset hvad der skulle ske 

Og så ville det også være pisse fedt at ku fortælle det juleaften tænker jeg

Anmeld

19. december 2014

lillespir26

mor88 skriver:

Er du første gangs gravid?

For første gang ventede vi helt til uge 14 med at fortælle det Men denne gang er det somom jeg ikke kan få fortalt det hurtigt nok

Yes det er jeg men når vi en gang skal have næste bliver det heller ikke sagt før 

Anmeld

19. december 2014

mor88

Tillykke  Det er en dejligste hemmelighed at have  

Jeg fortalte det til mine forældre, lige så snart vi vidste det.

Hvis du plejer at drikke rødvin eller andet alkohol juleaften , så kan det jo være at de gætter at du er gravid.

Selv ville jeg ikke kunne holde min mund, juleaften er da en dejlig dag/aften at afsløre det på.  

Jaa det er det nemlig Drikker ikke så meget, et glas indimellem og det er det, så tror ikke de ville tænke såmeget over mit manglende rødvinsglas  

Mig og manden skal i hvertfald tage snakken i aften, for det er altså lidt federe at fortælle det juleaften fremfor en kold januardag

Og tak for lykønskningen

Anmeld

19. december 2014

BinaMor

mor88 skriver:

Det er også det jeg tænker? For jeg vil i hvertfald gerne have min mor og far får det at vide uanset hvad der skulle ske 

Og så ville det også være pisse fedt at ku fortælle det juleaften tænker jeg

mega fed gave til familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.