Test positiv , clearblue negativ ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.626 visninger
14 svar
19 synes godt om
19. december 2014

friis

Hvad skal det nu betyde 

Jeg tog en test i morges , som i ser på billedet . Man er jo ikke i tvivl om at den er positiv .  

Nu tog jeg denne digitale fra clearblue som lige kom med posten , som viste "ikke gravid" .

lige som jeg faktisk troede på det , forsvandt håbet. 

Andre der har prøvet ligende ? 

Eller er hcg niveauet bare så meget lavere her til middag !? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

namaha

Kan det ikke være fordi at urinen ikke har været "gammel" nok, altså at den ikke har ligget så længe i blæren ? 

Men siger jo at man tester bedst hvis man tester om morgen 

Anmeld

19. december 2014

friis

namaha skriver:

Kan det ikke være fordi at urinen ikke har været "gammel" nok, altså at den ikke har ligget så længe i blæren ? 

Men siger jo at man tester bedst hvis man tester om morgen 

Så må jeg jo nød til at bestille en til , til i morgen tidlig 

Anmeld

19. december 2014

Chevro

friis skriver:

Hvad skal det nu betyde 

Jeg tog en test i morges , som i ser på billedet . Man er jo ikke i tvivl om at den er positiv .  

Nu tog jeg denne digitale fra clearblue som lige kom med posten , som viste "ikke gravid" .

lige som jeg faktisk troede på det , forsvandt håbet. 

Andre der har prøvet ligende ? 

Eller er hcg niveauet bare så meget lavere her til middag !? 

Der er grund til at de råder til at teste om morgenen 

Vil sige at du er gravid, fordi det er din morgentest du skal gå ud fra!

Når man nærmest lige er blevet gravid, er der endnu begrænset hcg, og urinen er mere koncentreret om morgenen - derfor også højere hcg. 

Tillykke herfra ihvertfald 

Anmeld

19. december 2014

friis

Chevro skriver:

Der er grund til at de råder til at teste om morgenen 

Vil sige at du er gravid, fordi det er din morgentest du skal gå ud fra!

Når man nærmest lige er blevet gravid, er der endnu begrænset hcg, og urinen er mere koncentreret om morgenen - derfor også højere hcg. 

Tillykke herfra ihvertfald 

Tak for svar

Jeg har nu alligevel bestilt en ny :b 

kan man gemme urinen , eller vil jeg sku holde mig til testen kommer i morgen formiddag sikkert først 

Anmeld

19. december 2014

Chevro

friis skriver:

Tak for svar

Jeg har nu alligevel bestilt en ny :b 

kan man gemme urinen , eller vil jeg sku holde mig til testen kommer i morgen formiddag sikkert først 

Jeg vil springe dagen i morgen over, og så teste i overmorgen

For igen, kan du blive skuffet. 

Således at du tisser om morgenen og direkte derefter tester 

Anmeld

19. december 2014

Ceje

Jeg har prøvet nøjagtig det samme. Købte en ny og testede 2 dage senere og testede med morgenurin og den viste gravid  

Anmeld

19. december 2014

friis

Ceje skriver:

Jeg har prøvet nøjagtig det samme. Købte en ny og testede 2 dage senere og testede med morgenurin og den viste gravid  

Det er simpelthen frusterende . 

Jeg må prøve som i siger 

Anmeld

19. december 2014

Frk-Lotusblomst

Jeg tester bedre /tydeligere eftermiddag end morgen - bare lige for at sige at det altså ikke er nødvendigt at teste morgen hvis man ikke har tisset 4 timer bør tisset være koncentreret nok  

jeg testede "ikke gravid" på clearblue digital og smed den + en alm strimmeltest ud - strimmeltesten havde kun lagt 2 min og farven havde slet ikke samlet sig.. 1 time senere da jeg gik i bad og smed noget i skraldespanden lå strimmeltesten der, meget positiv.. Tog så en strimmeltest mere og er nu 29 uger henne  

clearblue testen måler ved 50 mener jeg og den strimmeltest jeg havde allerede ved 30.. Så derfor kan den ene test godt være negativ og den anden positiv  

Anmeld

19. december 2014

lillespir26

Altså da jeg fandt ud af jeg var gravid testede jeg lige positivt uanset tidspunkt morgen middag aften og sen nat så forstår ikke helt princippet i at sige at det skal være morgen urin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.