hrum.... jeg tror på det. - eller dvs, jeg tror på zoneterapi, hvis ikke for det, så havde jeg ikke haft min søn idag. Det har helt klart holdt mit endometriose i skak, så jeg kunne blive gravid. Men jeg vil også sige at jeg har prøvet 2 forskellige zoneterapeuter - og der var ENORM forskel på den måde de gjorde det på. Ved hende der "ikke tog fat" kunne jeg slet ikke mærke jeg havde været af sted, hvorimod hende der virkelig tog ved, kunne jeg virkelig mærke.... træthed i timerne efter, afslappethed i hele kroppen - dejlig fornemmelse.
har også prøvet healing - også en god oplevelse. Hun mindskede en cyste jeg havde i underlivet, og det fik jeg bevis på ved scanninger i århun ifb fertilitetsbehandling..... min mand fik også bedre sperm tal efter healing. Mange aspekter og detajler i denne historie men, summersumarum: For os virkede det....
akkupunktur (staveplade, tak?) har jeg ikke haft god virkning af, det var dog den samme som gav mig zone, hvor jeg heller ikke følte det virkede... så måske var det bare hende der ikke var god til min krop.....
kinesiske urter, the og kosttilskud i den dur, har jeg aldrig prøvet..
Jannie
Anmeld