Venter nr 4 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
4 svar
3 synes godt om
19. december 2014

Kløver

Har været en tur ved lægen, og de har bekræftet min graviditet. Så kan nu dele at jeg venter, vores 4 barn 

Terminen er foreløbigt 18 august 2015 og til jer der kender mig, er det ikke offentliggjort på facebook endnu  

Største udfordring bliver, at finde navne, der passer til de andre, manden og jeg får også svært ved at blive enige individuelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

Mama85

Årgangs Mor skriver:

Har været en tur ved lægen, og de har bekræftet min graviditet. Så kan nu dele at jeg venter, vores 4 barn 

Terminen er foreløbigt 18 august 2015 og til jer der kender mig, er det ikke offentliggjort på facebook endnu  

Største udfordring bliver, at finde navne, der passer til de andre, manden og jeg får også svært ved at blive enige individuelt

Kender dig ikke, men stort tillykke 

Anmeld

19. december 2014

Kløver

Mama85 skriver:

Kender dig ikke, men stort tillykke 

Tusind tak, har også lige skiftet navn  

Anmeld

19. december 2014

Fru Frederiksen.

Årgangs Mor skriver:

Tillykke 

Anmeld

19. december 2014

Kløver

Venter sig :) skriver:

Tillykke 

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.