Dåbskjole med lange ærmer på til sommer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Vores datter blev døbt i februar måned og derfor købte vi en kjole med lange ærmer. Nu skal vi nok have dåb igen ved barn nummer 2 til juni eller juli måned men hvad med de lange ærmer?? Der er jo nok højst sandsynligt meget varmt på det tidspunkt og så vil det jo nok være for varmt med de lange ærmer. Hvad gør man?? Smyger man bare ærmer op eller?? Syntes det vil være synd at klippe/sy dem af for hvad hvis vi skal have et tredje barn og det så skal døbes i de kolde måneder. Eller hvis vores børn får børn som så måske skal bruge kjole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

BinaMor

Hvad stof er det i? Min havde lange ærmer. Havefest. Men tyndt stof 

Anmeld

18. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
BinaMor skriver:

Hvad stof er det i? Min havde lange ærmer. Havefest. Men tyndt stof 

Øhm... Ved det faktisk ikke... Jeg kan ikke engang gå ind og se da den er i skabet på min datters værelse og hun ligger jo og sover. Men tror det er stof der ligner silke. Den er købt i Lilly.

Anmeld

18. december 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Syntes altid der er køligt i en kirke. Så hun kan hoppe i den deroppe få taget alle de klassiske billeder der. Også købe en sød sommerkjole

Bare et forslag.  

Anmeld

18. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min datter blev døbt 16. aug 2014 og havde en gammel arvekjole på med lange arme...

da vi havde fået taget alle billederne i kirken og hun havde sovet i den kom hun over i en sød sommerkjole uden ærmer...

under både dåbskjolen og sommerkjolen havde hun en tynd kortærmet bodystocking...

Anmeld

18. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
årgang84 skriver:

Syntes altid der er køligt i en kirke. Så hun kan hoppe i den deroppe få taget alle de klassiske billeder der. Også købe en sød sommerkjole

Bare et forslag.  

Ja, det kunne man gøre. Nu ved vi ikke om vi får en dreng eller pige denne her gang men hvis det er en dreng kunne man måske give ham pænt sommertøj på. Kortærmet skjorte måske...

Anmeld

19. december 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84
Omsorgsgiver skriver:

Ja, det kunne man gøre. Nu ved vi ikke om vi får en dreng eller pige denne her gang men hvis det er en dreng kunne man måske give ham pænt sommertøj på. Kortærmet skjorte måske...

Ja eller en fed kort ærmet body heldragt . Noget behageligt først og fremmest 

Anmeld

19. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
årgang84 skriver:

Ja eller en fed kort ærmet body heldragt . Noget behageligt først og fremmest 

Ja nemlig. Det må vi se til den tid. Tak for svar og din hjælp 

Anmeld

19. december 2014

Hertz

Vores er også med lange ærmer og min datter blev døbt i aug. Men da vi kom hjem skiftede vi tøj på hende, her i familien har ungerne den kun lige på i kirken.

Anmeld

20. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi venter en sommerbaby denne gang.

og vores dåbskjole har lange ærmer.

baby får den på i kirken og skal sove første lur i den. Dette bliver et køligt rum så baby ikke får det for varmt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.