Andre gravide der er ramt af Influenza!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

217 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg er så hårdt ramt!  Får ikke sovet om natten da jeg hoster som en sindssyg! Er forkølet og idag var jeg hos lægen som også lige kunne fortælle at mine infektionstal er forhøjet og at jeg skal i behandling for Pande og bihulebetændelse da jeg har monster ondt!!

Er træt af at skulle tage penicillinen og næsespray , men er i uge 27 - og både læge og apoteket fortalte at der intet vil ske når jeg er så langt henne! Dog er jeg nødsaget til det, da jeg ikke længere kan noget af smerte, hovedpine og nedsat hørelse!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

anonym37

Anonym skriver:

Jeg er så hårdt ramt!  Får ikke sovet om natten da jeg hoster som en sindssyg! Er forkølet og idag var jeg hos lægen som også lige kunne fortælle at mine infektionstal er forhøjet og at jeg skal i behandling for Pande og bihulebetændelse da jeg har monster ondt!!

Er træt af at skulle tage penicillinen og næsespray , men er i uge 27 - og både læge og apoteket fortalte at der intet vil ske når jeg er så langt henne! Dog er jeg nødsaget til det, da jeg ikke længere kan noget af smerte, hovedpine og nedsat hørelse!!! 

Det var på vej, men så sagde min læge hun syntes jeg skulle vaccineres, det blev jeg og så blev det ik til mere fantastisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.