Kan ikke veeeeeente længere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
8 svar
9 synes godt om
18. december 2014

mor88

Ååårh, hvorfor skal man være gravid i 9 måneder? Og hvorfor skal man veeeeente så længe til første lægebesøg, og hvorfor kan man ikke scannes med det samme? Og hvorfor kan vi ikke få kønnet at vide NU, så jeg kan hygge med at købe nogle babyting 

Ville ikke noget med denne post, men kan ikke veeeente mere på at møde vores vidunder Og så er jeg kun 4+6 henne, haha  

glæder mig til at fortælle det til alle og såååå meget til første scanning og til at vores elskede prinsesse skal være storesøster

Glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

BinaMor

hahaha du får lange 9 måneder. men det er jo værd at vente på. glædelig jul og husk at nyde din mave med lille spir

Anmeld

18. december 2014

mor88

BinaMor skriver:

hahaha du får lange 9 måneder. men det er jo værd at vente på. glædelig jul og husk at nyde din mave med lille spir

Haha, håber det bliver bedre med tiden Men sådan var jeg også sidste gang 

Glædelig jul til jer også

Anmeld

18. december 2014

lillespir26

Hvis du syntes der er lang vej hjem nu så må jeg skuffe dig jeg skal have kejsersnit om 55 dage og det føles som 100 år 

Anmeld

18. december 2014

mor88

lillespir24 skriver:

Hvis du syntes der er lang vej hjem nu så må jeg skuffe dig jeg skal have kejsersnit om 55 dage og det føles som 100 år 

Det er bare supersvært det der med at vente på en bestemt dato

Håber tiden kommer til at gå hurtigere for dig

Anmeld

18. december 2014

lillespir26

mor88 skriver:

Det er bare supersvært det der med at vente på en bestemt dato

Håber tiden kommer til at gå hurtigere for dig

Anmeld

18. december 2014

Holst85

Er selv i uge 5+1 og synes der er evigheder til scanning d,30 december og første lægebesøg d.12/1-15 puha.. 

Anmeld

18. december 2014

anonym37

mor88 skriver:

Ååårh, hvorfor skal man være gravid i 9 måneder? Og hvorfor skal man veeeeente så længe til første lægebesøg, og hvorfor kan man ikke scannes med det samme? Og hvorfor kan vi ikke få kønnet at vide NU, så jeg kan hygge med at købe nogle babyting 

Ville ikke noget med denne post, men kan ikke veeeente mere på at møde vores vidunder Og så er jeg kun 4+6 henne, haha  

glæder mig til at fortælle det til alle og såååå meget til første scanning og til at vores elskede prinsesse skal være storesøster

Glædelig jul

Hold da op hvis du har det sådan nu, du har langt igen, jeg er 31+3 og syntes det går langsomt hi hi, men held og lykke med det hele glædelig jul

Anmeld

21. december 2014

natashalarsen

Er 20+3 synes også der er lang  tid til  og er 2 gangs  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.