Den der hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2014

Miss BananaHammock

Jeg har de sidste dage lidt af overvældende hovedpine, der holder mig sengeliggende og syg fra jobbet. Bliver svimmel når jeg rejser mig. Intet virker - søvn, afslapning, mørke, mad, vand, pamol.....

Kan læse mig frem til at det er helt normalt! (Jeg er 10+0)

Andre der har oplevet det samme, men som måske har fundet en mirakelkur? 

Frygter at skulle holde 30års fødselsdag og jul med hovedpine. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

lillespir26

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har de sidste dage lidt af overvældende hovedpine, der holder mig sengeliggende og syg fra jobbet. Bliver svimmel når jeg rejser mig. Intet virker - søvn, afslapning, mørke, mad, vand, pamol.....

Kan læse mig frem til at det er helt normalt! (Jeg er 10+0)

Andre der har oplevet det samme, men som måske har fundet en mirakelkur? 

Frygter at skulle holde 30års fødselsdag og jul med hovedpine. 

Havde også meget hovedpine de første ca 12 uger det skal nok gå væk 

Anmeld

18. december 2014

Miss BananaHammock

lillespir24 skriver:

Havde også meget hovedpine de første ca 12 uger det skal nok gå væk 

puhhh 12 uger?! Kunne slet ikke forestille mig at have det sådan her i 12 uger. 

Var du også nødt til bare at ligge i sengen med lukkede øjne og foretage dig mindst muligt, for ikke at fremkalde ubeskrivelige smerter i tindingen?

Anmeld

18. december 2014

lillespir26

Miss BananaHammock skriver:

puhhh 12 uger?! Kunne slet ikke forestille mig at have det sådan her i 12 uger. 

Var du også nødt til bare at ligge i sengen med lukkede øjne og foretage dig mindst muligt, for ikke at fremkalde ubeskrivelige smerter i tindingen?

Mit var heldigvis mest om aften hvor jeg alligevel skulle sove 

Anmeld

18. december 2014

Mamacita til 2 piger

Det lyder som migræne. Lider du af det til hverdag? 

Ellers kan man godt få det pga. hormoner. Du må som det eneste migræne medicin få Sumatriptan når du er gravid. 

Jeg er tilknyttet Dansk Hovedpinecenter pga. hovedpiner/migræner. Jeg er 27+6 og her hele vejen fået Sumatriptan. Dog max. 2 pr. uge. 

Jeg havde meget forværret migræne i de første 22 uger - 4-6 anfald om ugen. Men efter uge 22 er det blevet bedre og nu er det meget lidt. 

Så hvis det er tal med din læge om det. 

Anmeld

18. december 2014

Miss BananaHammock

sessen1984 skriver:

Det lyder som migræne. Lider du af det til hverdag? 

Ellers kan man godt få det pga. hormoner. Du må som det eneste migræne medicin få Sumatriptan når du er gravid. 

Jeg er tilknyttet Dansk Hovedpinecenter pga. hovedpiner/migræner. Jeg er 27+6 og her hele vejen fået Sumatriptan. Dog max. 2 pr. uge. 

Jeg havde meget forværret migræne i de første 22 uger - 4-6 anfald om ugen. Men efter uge 22 er det blevet bedre og nu er det meget lidt. 

Så hvis det er tal med din læge om det. 

Jeg har aldrig prøvet at have migræne før - så aner ikke om det er det.

Men kunne godt være jeg skulle ringe til lægen i morgen hvis det fortsætter. Det er så svært at være mor når man bare ligger der. 

Anmeld

18. december 2014

mulleh

Jeg havde også en periode med hovedpine stort set hver dag. (+nakkesmerter) det gik væk da jeg fik ny hovedpude og stoppede med at sove med 2 stk. (Som jeg ellers havde gjort i mange mange år) 

Anmeld

18. december 2014

Miss BananaHammock

mulleh skriver:

Jeg havde også en periode med hovedpine stort set hver dag. (+nakkesmerter) det gik væk da jeg fik ny hovedpude og stoppede med at sove med 2 stk. (Som jeg ellers havde gjort i mange mange år) 

Jeg har heldigvis ingen nakkesmerter. Men sjovt nok sover jeg i denne uge med reserve hovedpuden, da jeg har glemt min hos svigerfamilien. Måske jeg skulle finde en anden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.