2 gangs gravid, ? om maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
9 svar
2 synes godt om
18. december 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Hej

Jeg er 2 gangs gravid, fødte for 14 mdr siden, og har læst så mange tråde om hvordan mange ikke kan skjule deres maver og må i ventetøj ret hurtigt..

Jeg er 9+4 i dag har det super godt, blev scannet for en uge siden og der var fint hjerteblink. Jeg kan stadig passe mit tøj og jeg ligner bare en der stadig ikke har smidt de sidste kilo fra sidst... Jeg er jo helt klar over at den lille kun er 3 cm lang og slet slet ikke fylder i maven endnu:-)

Skal jeg være bekymret over at maven ikke viser sig hurtigere, eller er der andre 2 gangs gravide hvor det først er kommet meget senere??? 

Jeg har ikke brug for at det kan ses, da jeg gerne vil holde det hemmeligt så længe som muligt, og har først tid til NF den 14 januar hvor jeg vil være 13+4, jeg er bare nysgerrrig for at hører hvor stor forskel der er på hvornår maven ikke kan skjules anden gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

DortheL

Inger skriver:

Hej

Jeg er 2 gangs gravid, fødte for 14 mdr siden, og har læst så mange tråde om hvordan mange ikke kan skjule deres maver og må i ventetøj ret hurtigt..

Jeg er 9+4 i dag har det super godt, blev scannet for en uge siden og der var fint hjerteblink. Jeg kan stadig passe mit tøj og jeg ligner bare en der stadig ikke har smidt de sidste kilo fra sidst... Jeg er jo helt klar over at den lille kun er 3 cm lang og slet slet ikke fylder i maven endnu:-)

Skal jeg være bekymret over at maven ikke viser sig hurtigere, eller er der andre 2 gangs gravide hvor det først er kommet meget senere??? 

Jeg har ikke brug for at det kan ses, da jeg gerne vil holde det hemmeligt så længe som muligt, og har først tid til NF den 14 januar hvor jeg vil være 13+4, jeg er bare nysgerrrig for at hører hvor stor forskel der er på hvornår maven ikke kan skjules anden gang...

Stort tillykke :-) 

Jeg havde svært ved at skjule maven allerede fra 5. uge. Var så frygtelig oppustet allerede. Nu er jeg 15+6, og det begynder da at ligne en gravid-mave.

Tror det er meget forskelligt fra person til person, hvordan maven er i starten. :-) 

Anmeld

18. december 2014

l.kjoeller

Jeg er også i graviditetstøj  nu 9+0 og måtte bekende kulør  tidligt da det  kunne ses. Men tror slet ikke du skal  bekymre  dig 

Anmeld

18. december 2014

FruStolpe

Jeg kunne sagtens skjule min 2. gangs mave til jeg var ca 20 uger.. 

Anmeld

18. december 2014

BinaMor

syntes du skal nyde det. helt normalt.. og det vi andre drømmer om

Anmeld

18. december 2014

Hulubulu86

Kunne skjule min lige til jeg foedte 41+3.

det er meget forskelligt fra person til person, var ogsaa lille med den foerste men meget mindre med den anden til trods for at han var en stoerre

Anmeld

18. december 2014

Heidi.R.

UmmA skriver:

Kunne skjule min lige til jeg foedte 41+3.

det er meget forskelligt fra person til person, var ogsaa lille med den foerste men meget mindre med den anden til trods for at han var en stoerre

hold da op... hva så med vægt og hvor lang så med den lille?? 

Anmeld

18. december 2014

julle123

Inger skriver:

Hej

Stort tillykke�� ved mig jeg er 3 gangs gravid der kunne jeg være i mit eget tøj helt til uge 16. Det er meget forskelligt fra person til person. ��

Anmeld

18. december 2014

VNB

Inger skriver:

Hej

Først stort tillykke med den nye graviditet 

Mavens størrelse betyder intet endnu. 

Jeg er gravid med mit tredje barn og man kunne næsten ikke se noget på min mave før jeg var omkring 15-17 uger henne... 

Så nyd at du er lille i starten, det kommer dig tilgode til sidst 

Anmeld

18. december 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Mange tak for svar alle sammen, kan jo se at det spænder helt fra 5 uger og til 41..... :-) Jeg nyder at jeg "bare" ser mega kvabset ud, og kan skyde skylden på en masse juleguf

Men wow helt til uge 41 UDEN det kan ses.... Jeg var okay stor sidste gang, men der lå også 4500 g baby og svømmede rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.