Gravid 3 mdr efter sidste kejsersnit hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
4 svar
1 synes godt om
18. december 2014

Anonym trådstarter

Hej.  

Er blevet gravid her godt 3 mdr efter fødsel (kejsersnit)  og nu pludselig frygter jeg det værste. 

Er der en herinde som også har prøvet at blive gravid kort efter kejsersnit? Fik faktisk ik afvide hvor langtid der skulle gå. 

Jeg ved at jeg ikke må få veer pga risiko for at den springer, og man må ikk føde naturligt før der er gået 18 mdr.  

Håber at nogen ka gi lidt svar..   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

Mami

Jeg er ikke gravid men igang med pb, det er snart 7 mdr siden jeg fødte ved aks. Og min læge sagde der var ikke noget i vejen for jeg blev gravid med det samme igen, og eksperten herinde sagde også det ikke var problem. 

Jeg har ikke hørt det direkte, men kan se der anbefales rundt omkring at der går 1 år mellem fødsel og graviditet og andre steder står der 18 mdr. 

Men altså det eneste farlige ved at blive gravid så hurtigt igen, er du måske anbefales et pks, afhængig af alder, størrelse på barnet og tidligere fødsels historik  

Anmeld

18. december 2014

fnuggi

Anonym skriver:

Hej.  

Er blevet gravid her godt 3 mdr efter fødsel (kejsersnit)  og nu pludselig frygter jeg det værste. 

Er der en herinde som også har prøvet at blive gravid kort efter kejsersnit? Fik faktisk ik afvide hvor langtid der skulle gå. 

Jeg ved at jeg ikke må få veer pga risiko for at den springer, og man må ikk føde naturligt før der er gået 18 mdr.  

Håber at nogen ka gi lidt svar..   

da jeg fik plk den 24-10 fik vi ad vide at der skulle gå to år inden jeg måtte føde igen 

Anmeld

18. december 2014

KatjaBN

Har ikk selv prøvet det!

men min veninde blev gravid knap 2 måneder efter, og hun havde ingen komplikationer overhovedet. Hun fik dog planlagt kejsersnit. Da man ikk ville risikere noget med, det "gamle" ar! 

Anmeld

18. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal ikke føde selv.  Skal ha kejsersnit igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.