clearblue test? eller hvilke skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg har en tanke om at jeg kan Være gravid . Men hvilke test skal jeg vælge 

Tænkte lidt selv på clearblue  at købe denne test.nogen der bed hvor meget den koster?? Og er det kun på apoteket man kan købe den eller. ... sidst jeg dog en test viste den en meget tydeligt rød streg og en I tydeligt streg  . Lægen sagde at den var negativ da der helst skulle Være 2 røde streger.... ???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

Soffy27

Jeg købte den i Matas og mener den koster 90-100 kr.. 

Anmeld

18. december 2014

Os&lilledig

Anonym skriver:

Tænkte lidt selv på clearblue  at købe denne test.nogen der bed hvor meget den koster?? Og er det kun på apoteket man kan købe den eller. ... sidst jeg dog en test viste den en meget tydeligt rød streg og en I tydeligt streg  . Lægen sagde at den var negativ da der helst skulle Være 2 røde streger.... ???? 

Det skal være 2 røde streger en i hvert lille felt. Den som er meget rød. Der  er der altid en enkelt rød også når man ikke er gravid

Anmeld

18. december 2014

MorTil4<3

igennem billigteste.dk kan du få en Clear Blue DIGITAL! der viser præcis om du er GRAVID eller IKKE GRAVID  

den er lyn nem og giver 100 % vished med det samme  

jeg købte også den med uge indikator, den fortæller hvor langt du ca er henne da den kan måle det i dit urin  

Anmeld

18. december 2014

MorTil4<3

http://www.billige-teste.dk/clearblue-digital-graviditetstest-med-ugeindikator-stk-p-124.html

denne her 

eller denne her så er den der bare siger gravid eller ikke gravid  

http://www.billige-teste.dk/clearblue-digital-graviditetstest-stk-p-99.html 

de sender samme dag og du modtager det med posten dagen efter 

Anmeld

18. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Der skal være to røde streger. Men teststregen er ikke nødvendigvis  helt kraftig i farven.. derfor kan den godt være positiv.  Har du et billed af testen?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.