Ugyldig eller svagt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2014

l.kjoeller

Hvis  det er inden for tid så  Tillykke.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

l.kjoeller

JH12 skriver:

Helt bestemt positiv, selv hvis det var efter tid.. 

Selv hvis det var efter tid? Hvis stregen kom efter tid  ku den godt  være positiv men man kan ikke regne med den er right ? 

Anmeld

18. december 2014

MorTil4<3

Malle86 skriver:

Hej i søde piger der sikkert os håber på et julemirakel!! 

Jeg har lige tester, og tænkte igen negativ!! Meeeen kom til at kigge bedre efter i ordentlig lys - er den ugyldig, eller svag positiv? Er i 4+0 i dag hvis det endeligt er lykkedes, og billederne er taget inden for tiden som var 5 min for denne test.

Håber der er nogle lidt mere erfarne herinde der kan hjælpe mig med at opklare "mysteriet" ����

TILLYKKE!!! uden tvivl !  

Anmeld

18. december 2014

JH12

l.kjoeller skriver:

Selv hvis det var efter tid? Hvis stregen kom efter tid  ku den godt  være positiv men man kan ikke regne med den er right ? 

Jeg har 3 ud af 4 gange startet med at teste positiv efter tid også op til en time efter og jeg har været gravid alle gangene .. 

4 gang testet jeg sent og derfor positiv før tid 

Anmeld

18. december 2014

l.kjoeller

JH12 skriver:

Jeg har 3 ud af 4 gange startet med at teste positiv efter tid også op til en time efter og jeg har været gravid alle gangene .. 

4 gang testet jeg sent og derfor positiv før tid 

Var mere fordi det ville være trist  at indgyde troen om den var positiv hvis ikke den var.  Er ikke alle hvor det er positiv  efter  tid hvor det er en graviditet  nemlig har jeg set  herinde 

Anmeld

18. december 2014

BinaMor

weeeee

Anmeld

18. december 2014

Ayasmor

Glædelig jul.  Du har lige fået den dejligste julegave på forskud stort tillykke

Anmeld

18. december 2014

WilliamDSTN

Malle86 skriver:

Jeg har lige tester, og tænkte igen negativ!! Meeeen kom til at kigge bedre efter i ordentlig lys - er den ugyldig, eller svag positiv? Er i 4+0 i dag hvis det endeligt er lykkedes, og billederne er taget inden for tiden som var 5 min for denne test.

Håber der er nogle lidt mere erfarne herinde der kan hjælpe mig med at opklare "mysteriet" ����

den er fin positiv hvis billedet er taget inden for tid er den til at regne med

Anmeld

18. december 2014

Linkaa

Malle86 skriver:

Tillykke

Anmeld

18. december 2014

Mother-love

Positiv  tillykke ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.