Hjælp til ÆL test ønskes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2014

Line S

Godaften

Jeg har nu siden den 8. dec lavet en ÆL test hver dag og den er blevet mere og mere tydelig, men den var ikke 100% positiv på den forventede dato, den 14. dec har nu til aften taget to test.

Den digitale er negativ og den manuelle så faktisk ret positiv ud inden for de max 10 min der må gå. Hvad siger I?

Det skal siges at jeg d. 14. havde hvad jeg troede var ÆL symptomer med smerter svarende til venstre side af underlivet. Er lidt forvirret, troede jeg kendte min krop godt nok til at vide hvornår jeg har ÆL. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

Line S

Disse er fra i dag og er tydeligvis negative alle sammen. 

Hmm, er sørme lidt forvirret, men vi havde sex så er vel dækket ind hvis den nu var positiv i går. 

Er der andre der har oplevet noget lignende med ÆL test?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2014

Rockertand

Line S skriver:

Disse er fra i dag og er tydeligvis negative alle sammen. 

Hmm, er sørme lidt forvirret, men vi havde sex så er vel dækket ind hvis den nu var positiv i går. 

Er der andre der har oplevet noget lignende med ÆL test?

Du har formentligt haft ægløsning, du har bare ikke testet intensivt nok til at få en positiv test, det er tit ikke nok at teste 1 gang om dagen ved forventet ægløsning.  

Anmeld

19. december 2014

Line S

Rockertand skriver:

Du har formentligt haft ægløsning, du har bare ikke testet intensivt nok til at få en positiv test, det er tit ikke nok at teste 1 gang om dagen ved forventet ægløsning.  

Åh jeg tror du har ret, mon 2 gange i døgnet er nok? Tak for dit svar, det er en stor hjælp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.