Måske endnu et tegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2009

iln

...på at min krop er ved at gøre sig klar til fødslen.

Kl. 2.30 i nat var jeg oppe på toilettet. Da jeg lægger mig i seng igen tager det lige lidt tid at finde til rette. Efter nogle minutter får jeg nogle vilde smerter over lænden og skambenet (lysken måske). Dette varer i ca 1. min. tid. Det første jeg tænker er veer... folk siger at man ikke er i tvivl og hold da op dette gjorde nas. Alligevel lå jeg bare og smilte og var spændt. Efterfølgende falder jeg i søvn. Ca. en halv time efter vågner jeg igen med denne smerte og sådan fortsætter det indtil kl. 5. Herefter vågner jeg først da Peters vækkeur ringer.

Men 3-4 gange i nat havde jeg disse smerter, men ikke værre end at jeg faldte i søvn imellem dem. I dag er der selvfølgelig ingen tegn på noget og om det overhovedet var veer skal jeg ikke kunne sige 100 %, men gjorde i hvert fald nas og sad der hvor folk beskriver det.

Håber det er optaktet til noget stort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

...på at min krop er ved at gøre sig klar til fødslen.

Kl. 2.30 i nat var jeg oppe på toilettet. Da jeg lægger mig i seng igen tager det lige lidt tid at finde til rette. Efter nogle minutter får jeg nogle vilde smerter over lænden og skambenet (lysken måske). Dette varer i ca 1. min. tid. Det første jeg tænker er veer... folk siger at man ikke er i tvivl og hold da op dette gjorde nas. Alligevel lå jeg bare og smilte og var spændt. Efterfølgende falder jeg i søvn. Ca. en halv time efter vågner jeg igen med denne smerte og sådan fortsætter det indtil kl. 5. Herefter vågner jeg først da Peters vækkeur ringer.

Men 3-4 gange i nat havde jeg disse smerter, men ikke værre end at jeg faldte i søvn imellem dem. I dag er der selvfølgelig ingen tegn på noget og om det overhovedet var veer skal jeg ikke kunne sige 100 %, men gjorde i hvert fald nas og sad der hvor folk beskriver det.

Håber det er optaktet til noget stort

Ihhhhh joooo tror det var veer.... Det var jo også sådan Susan havde det.

Så bebes gør sig klat til at komme ud til MOAR og far

Anmeld

26. august 2009

Barbamama

Det kan det SAGTENS være. Jeg havde det også sådan i 4dage. Det kaldes modningsveer. Jeg havde det med 8min mellemrum de 4 dage før og hver aften når jeg gik i seng holdt de op. Ja og så var der den aften hvor veerne så blev ved  Det er godt nok spændende!!!!

Anmeld

26. august 2009

Bondepigen

Jeg havde noget lignende om natten, og dagen efter var jeg på vej til sygehuset for at føde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.